Σάββατο, 21 Μαρτίου 2009

Φεύγουν οι Γερμανοί από τον Σκαραμαγκά?


Η Thyssen Group βγάζει τα Ναυπηγεία στο «σφυρί» προσπαθώντας να σωθεί από την κρίση που διέρχεται.
Στο «σφυρί» βγάζει η Thyssen Group τα Nαυπηγεία Σκαραμαγκά από 1ης Aπριλίου μετά την απόφαση που έλαβε στις 19 Mαρτίου στο Eσσεν για περικοπές 500 εκατ. ευρώ τον χρόνο λόγω της κρίσης που αντιμετωπίζει. Tην ίδια στιγμή οι Γερμανοί μέτοχοι απειλούν να βάλουν «λουκέτο» στην αυτόνομη μονάδα τροχαίου σιδηροδρομικού υλικού εάν έως τα μέσα Aπριλίου δεν διασφαλίσουν χρηματοδότηση για τη σύμβαση παραγωγής φορτηγών βαγονιών κλειστού τύπου, που υλοποιούν με ξένη εταιρεία. Για τον σκοπό αυτό ασκούνται έντονες πιέσεις στην κυβέρνηση να υπάρξει χρηματοδότηση από ελληνικές τράπεζες.
Διαβάστε εδώ ολόκληρο το άρθρο της Χρύσας Λιάγγου στην Καθημερινή 21/3/09/
Διαβάστε εδώ από το blog του politis.gr μια προσέγγιση για την αγορά του ναυπηγείου από τους Γερμανούς, το υποβρύχιο που γέρνει κ.λπ.
Άλλο ρεπορτάζ στο Πρώτο Θέμα.
Με αφορμή το άρθρο της Χρύσας Λιάγγου ο ειδικός συνεργάτης του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. καταθέτει ορισμένες σημειώσεις α) Για την ναυπηγοπισκευαστική βιομηχανία (ν/ε/β) στην Ελλάδα β) Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά γ) Το μέλλον της ν/ε/β στη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: