Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2010

Ένα εκατομμύριο προβλέπονται οι άνεργοι στη χώρα μας... / Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και η ανεργία


-----
Πρώτα απ' όλα διαβάστε το άρθρο των κ.κ. Θ.Λουκάκη, Γ.Κολλινιάτη στο ΒΗΜΑ (17/1/2010) με τίτλο "Τα Ελληνικά Ναυπηγεία και τα γερμανικά ναυάγια".

Μετά διαβάστε τους στίχους του Γιάννη Μαρκόπουλου και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΙΑΣ

Σκαραμαγκάς και Πειραιάς Μοσχάτο Ελευσίνα/ γεμάτο εργοστάσια και μια ζωή ρουτίνα
Στη Σαλαμίνα κάποτε που έκανα εργάτης/εκεί με βρήκε το κακό και τριγυρνώ σακάτης

Αχ και τι άλλο έχω να σου πω/κι αν με καταλάβεις φίλε/εγώ θα σ' αγαπώ.

Τα νιάτα χαραμίζονται μες στα μηχανουργεία/με τα γυμνά καλώδια και με την υγρασία
Περνούν τα χρόνια χάνονται δεν βγαίνει σε καλό μας/κι από την καταπίεση σκουριάζει το μυαλό μας

Αχ και τι άλλο έχω να σου πω/ κι αν με καταλάβεις φίλε/ εγώ θα σ' αγαπώ.

Και θά 'ρθει κάποιο πρωινό που δεν το περιμένεις/ που θα σου πούνε "σχόλασες" και σπίτι σου πηγαίνεις
Τα λέω και πικραίνομαι η πιο πικρή αλήθεια/ πως πάντα μας σερβίρουνε τα ίδια παραμύθια

Αχ και τι άλλο έχω να σου πω/ κι αν με καταλάβεις φίλε/ εγώ θα σ' αγαπώ.

Στίχοι, Μουσική: Μαρκόπουλος Γιάννης.

1 σχόλιο:

Anastasios είπε...

ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ μας θύμισες έναν όχι και τόσο γνωστό δίσκο του Μαρκόπουλου: τους "Εργάτες"...απλά να συμπληρώσω ότι το τραγούδι το ερμηνεύει ο ανεπανάληπτος Λάκης Χαλκιάς! Επί της ουσίας το άρθρο του Βήματος τα λέει αναλυτικά.