Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Ο «χοντρός» και το «χοντρό παιχνίδι» με τις μίζες για τα υποβρύχια και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά - Αγανακτούμε δικαιολογημένα και διεκδικούμε


[Φωτ. από την Ελευθεροτυπία - Υποβρύχιο στο ναυπηγείο Σκαραμαγκά]

Ο «χοντρός» και το «χοντρό παιχνίδι» με τις μίζες για τα υποβρύχια και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Αγανακτούμε δικαιολογημένα και διεκδικούμε ρεαλιστικά


Οι «Ελεύθεροι ρεπόρτερ», που συχνά μας ενημερώνουν με πρωτότυπες έρευνες, μας έστειλαν το παρακάτω κείμενο το οποίο και αναρτούμε γνωρίζοντας τη σοβαρότητα και την αξιοπιστία των πηγών τους.

[Διαβάσαμε στην «Καθημερινή της Κυριακής» , 10 Ιουλίου2011, το ρεπορτάζ του δημοσιογράφου Τάσου Τέλογλου σχετικά με τα υποβρύχια που παραγγέλθηκαν στη Γερμανία και για έναν έλληνα μεσολαβητή, μιζαδόρο, που αναφέρεται ως «χοντρός».
Χα χα χα!!! Δεν γνωρίζει άραγε ο κ.Τέλογλου και όσοι ερευνούν το φάκελο «Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – Υποβρύχια» ποιος είναι ο «χοντρός»;

Εμείς καταθέτουμε τις πληροφορίες που έχουμε. Τις θεωρούμε αξιόπιστες:
1. To όνομα «χοντρός» ο συγκεκριμένος ανήρ το πήρε γιατί ήταν λίγο υπέρβαρος και πιθανώς γιατί τα «έπιανε χοντρά».
2. Ο «χοντρός» είχε αναλάβει την πώληση των Ναυπηγείων «Νεώριον Σύρου, που ήταν κρατικά σε όμιλο ιδιωτών, «καθήκον» που το εκτέλεσε με πλήρη «επιτυχία».
3. Μετά την «επιτυχή πώληση» των Ναυπηγείων Σύρου, το έργο του αναγνωρίστηκε, και έτσι του ανέθεσαν ένα ακόμα καθήκον, την ευθύνη διεύθυνσης των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Και εκεί προφανώς παίχτηκε από το «χονδρό» όχι μόνο το «χονδρό παιχνίδι» με τις μίζες για την αγορά των γερμανικών υποβρυχίων, αλλά και η πώληση των ίδιων ναυπηγείων Σκαραμαγκά από το κράτος στου Γερμανούς, που κατά «σύμπτωση» ήταν η ίδια επιχείρηση που έχει κατασκεύαζε τα υποβρύχια στη Γερμανία για λογαριασμό του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.
4. Στην πιάτσα του Πειραιά λέγεται ότι «παρόμοια εμπορική δράση» αγοράς – πώλησης ναυπηγείων είχε αναπτύξει ο «χοντρός», πριν από τη Σύρο και το Σκαραμαγκά, στην Αμερική. Λέγεται δε, ότι αυτή η «εμπορική δράση» στην Αμερική δεν ήταν σύννομη και γι΄ αυτό κάποιοι τον ψάχνουν και εκεί…
Τα ανωτέρω τα γνωρίζαμε από καιρό, και είμαστε βέβαιοι ότι τα γνώριζαν και τα γνωρίζουν πολύ καλά τα κυβερνητικά επιτελεία που «διόρισαν» το «χονδρό» στα ναυπηγεία Σύρου και Σκαραμαγκά με σκοπό να τα «αποκρατικοποιήσει». Άνθρωπος «παντός καιρού» δηλαδή ο «χοντρός».
Το όνομα του «χοντρού» δεν το γνωρίζουμε, μας είπαν όμως ότι με αυτά τα στοιχεία που σας στέλνουμε είναι πολύ εύκολο να αναγνωριστεί και να τον καλέσει η Eπιτροπή Εξοπλιστικών της Βουλής που ερευνά το θέμα των υποβρυχίων για να καταθέσει.
Τι λέτε η Επιτροπή θα το κάνει;
Διαβάστε το ρεπορτάζ του Τάσου Τέλογλου και για τον «χοντρό» ΕΔΩ.
Διαβάστε ένα εξαιρετικό ρεπορτάζ στη Real για το ρόλο συγκεκριμένων διοικητικών και συνδικαλιστικών προσώπων ΕΔΩ.
Α! αν κάποιος θέλει να βάλει βαθιά το «μαχαίρι στο κόκαλο», αν θέλει ο κ.Παπανδρέου «να πονέσει», ας φωνάξουν οι αρμόδιοι και τον κ. Γιάννη Μίχα, υποψήφιο δήμαρχο Πειραιά, πρώην Νομάρχη, νυν πρόεδρο του ΕΦΕΤ, πρώην συνδικαλιστή στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, και στενό συνεργάτη του προέδρου της Τρίαινας κ.Κοντάκη. Ίσως ο κ.Μίχας να γνωρίζει κάτι περισσότερο.
Ελεύθεροι ρεπόρτερ]

Από την ανωτέρω έρευνα που μας έστειλαν οι «Ελεύθεροι ρεπόρτερ» κρατάμε αυτά:
α) Ο «χοντρός» είναι υπαρκτό πρόσωπο και μπορούν σχετικά εύκολα να τον βρουν για να καταθέσει
β) Τα ρεπορτάζ Τέλογλου – Real παρουσιάζουν πράγματα και θάματα, αναφέρουν υπαρκτά ονόματα και με τη συμβολή του κ.Μίχα (αν γνωρίζει περισσότερα) μπορεί να ξετυλιχτεί το κουβάρι και να αποδοθούν ευθύνες σε όλους όσοι πήραν μέρος στο παιχνίδι του «χοντρού»
γ) Έχουμε κάθε λόγο να «αγανακτούμε» και να αναζητούμε τους «μιζαδόρους», εμείς εδώ στο Χαϊδάρι έχουμε επιπρόσθετους λόγους γιατί εκτός των άλλων το Ναυπηγείο Σκαραμαγκά έχει δημιουργηθεί και σε 220 μπαζωμένης θάλασσας τα οποία ο Δήμος Χαϊδαρίου θα πρέπει να τα διεκδικήσει. Η δημοτική κίνηση «Πολίτες σε Δράση» έχουν σημαντικά στοιχεία και επιχειρήματα για το πώς μπορεί να διεκδικηθούν αυτά τα 220 μπαζωμένης θάλασσα από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και μια πρόταση αξιοποίησης που ως βάση για συζήτησης είναι ιδιαίτερα ρεαλιστική.

-----------------------------

[30/9/2010: Τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά αλλάζουν για μια ακόμα φορά "χέρια". [Οι Υπουργοί Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου και Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, υπέγραψαν σήμερα, μαζί με τους εξουσιοδοτημένους εκπροσώπους της ThyssenKrupp Marine Systems κ. Hans Christoph Atzpodien και της Abu Dhabi Mar κ. Iskandar Safa, την κυρωθείσα από τη Βουλή σύμβαση για το μέλλον των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά και τα προγράμματα των υποβρυχίων του Πολεμικού Ναυτικού - Δείτε ΕΔΩ - Σχόλια xpolis: Από τότε, δηλαδή από 30/9/2010, ακόμα με το νέο αγοραστή Abi Dhabi, δεν έχει γίνει καμία εργασία στο ναυπηγείο. Οι εργαζόμενοι πως πληρώνονται; Ε! αυτό θα το ανακαλύψει η επόμενη Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής...]

Δεν υπάρχουν σχόλια: