Παρασκευή, 1 Μαρτίου 2013

Την Πέμπτη 28/2/2013 το τρένο πέρασε από το Όρος Αιγάλεω - Ποικίλο/ Αναμένουμε την περιβαλλοντική αποκατάσταση/ Η σιδ.γραμμή στο Όρος Αιγάλεω έχει σχέση με την μεγάλη πλημμύρα;

Σωτήριον έτος 2009: Μεγάλη προσπάθεια για να περιοριστούν τα προβλήματα από τη διάνοιξη της σιδηροδρομικής γραμμής Ικονίου - Ασπροπύργου. ΕΔΩ για να κατασκευασεί η γέφυρα που περνάει πάνω από τη Λ.Αθηνών. Δείτε ένα από τα ρεπορτάζ που κάναμε ΕΔΩ.
--------------------
Εγκαινιάστηκε εν χορδαίς και οργάνοις η σιδηροδρομική γραμμή Ικονίου - Ασπροπύργου, μήκους 17 χλμ, που διερχεται από το Όρος Αιγάλεω - Ποικίλο. Χιλιάδες δένδρα κόπηκαν και χαμηλή βλάστηση ξεπατόθηκε, χιλιόμετρα νέων δρόμων ανοίχτηκαν στο βουνό για να κυκλοφορούν τα βαρέα οχήματα για τη διάνοιξη,  τουλάχιστον 5 κοιλαδογέφυρες κατασκεύαστηκαν, σε μία απ' αυτές έχει "σκεπαστεί" η αρχαία Ιερά Οδός, το τοπίο βεβηλώθηκε....

Αλλά ότι έγινε έγινε...
Υπήρχε καλύτερη πρόταση για να περάσει το τρένο ακολουθώντας άλλη διαδρομή; 
ΝΑΙ λένε ορισμενοι, αλλά είπαμε  ότι η σιδηροδρομική γραμμή κατασκευάστηκε και την Πέμπτη 28/2/2013 οι αρμόδιο υπουργοί, παρέα μα τους εκπροσώπους του ΟΣΕ και της COSCO επιβιβάστηκαν στον Ασπρόπυργο στο εμπορικό τρένο και μεταφέρθηκαν στον ΙΚΟΝΙΟ εγκαινιάζοντας την γραμμή.

Σύμφωνα με την  "η επισημοποίηση της εμπορικής συμφωνίας της Hewlett-Packard με την ΣΕΠ ΑΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ" θα  μετακινούνται "δύο τρένα την εβδομάδα, χωρητικότητας 40 κοντέινερ το καθένα, με την προοπτική ο αριθμός τους σταδιακά να αυξάνεται, ώστε το 2015 η συχνότητα να φτάσει τα πέντε τρένα την ημέρα. Μόνο από τη δραστηριότητα αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προσδοκά ενίσχυση των εσόδων της κατά περίπου 20-25 εκατομμύρια ευρώ τον πρώτο χρόνο!"

Ότι έγινε έγινε λοιπόν... πέρασε το τρένο από το βουνό.... όμως τι γίνεται με την περιβαλλοντική αποκατάσταση; Θα φυτευτούν νέα δένδρα; Θα θεραπευτούν οι πληγές που άνοιξε η διάνοιξη; Ποια αρμόδια υπηρεσία παρακολουθεί και ελέγχει την υλοποίηση των περιβαλλοντικών όρων;
Αυτά είναι ορισμένα δικά μας ερωτήματα.

Μεταφέρουμε όμως και ερωτήματα άλλων: "Η διάνοιξη της σιδηροδρομικής γραμμής έπαιξε ρόλο στην πλημμύρα που έπληξε το Χαϊδάρι; Τα νερά κατέβαιναν με ορμή στους δασικούς δρόμους μεταφέροντας χώμα και πέτρες από το έργο της διάνοιξης"
Ερωτήματα που έχουν βάση και θα πρέπει να ερευνηθούν από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Ποιες είναι αυτές; Χρόνια προσπαθούμε να τις μάθουμε αλλά δεν τα καταφέραμε ακόμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: