Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Μάνα μου μάνα

Βυζαντινός Ύμνος της Μεγάλης Παρασκευής από το Λίβανο. Απόδοση στα ελληνικά απο τον Νικο Γκάτσο. 
Η φωνή του Χρύσανθου ήταν ότι το καλύτερο για να αποδώσει το συναίσθημα και να δέσει με την Μουσική του Χριστόδουλου Χάλαρη .

Από το δίσκο της Δήμητρας Γαλάνη "Δροσουλίτες" το έτος 1975 (Χριστόδουλου Χάλαρη - Θρύλοι και Θρήνοι του Νίκου Γκάτσου- ερμηνεία Χρύσανθος)


Μάνα μου μάνα/ στο δρόμο μου σπείρανε/πέτρα κι αψιθιά.
Μάνα μου μάνα/ τα νιάτα μου γείρανε/κάτω απ΄τα σπαθιά.

Ουρανέ μου/ στείλε μου νερό/να ποτίσω την έρημο
να φυτρώσει/λουλούδι δροσερό/στο κορμί μου τ΄αέρινο
μάνα μου μάνα// την άνοιξη φέρε μου/πάνω στο σταυρό.

Μάνα μου μάνα/ηλιόλουστη μέρα μου/πότε θα σε βρω.

Ουρανέ μου/διώχ΄ τη συννεφιά/να περάσω τα σύνορα
κι ένα βράδυ/πάνω στα βουνά/να χτυπήσω τα σήμαντρα
μάνα μου μάνα/στα χέρια μου σήμερα//καίνε τα καρφιά.
Ουρανέ μου/στείλε μου νερό/να ποτίσω την έρημο
να φυτρώσει/λουλούδι δροσερό/στο κορμί μου τ΄αέρινο
μάνα μου μάνα/τον ήλιο σου φέρε μου/πάνω στο σταυρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: