Ακόμα ένα success story της πολιτικής της πείνας, της λιτότητας και του "πρωτογενούς πλεονάσματος". Διαβάζουμε στην εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
Τραγική κατάληξη είχε χθες το βράδυ το μακρύ «ταξίδι» αγνώστου λαθρεπιβάτη του ΟΣΕ, αφού το νήμα της ζωής του, κόπηκε ακαριαία κοντά στο σταθμό του Ευαγγελισμού. Ο άγνωστος, στην προσπάθεια του να ταξιδεύσει, μην έχοντας προφανώς χρήματα για την έκδοση του πολυπόθητου εισιτηρίου, επέλεξε ριψοκίνδυνο τρόπο ώστε να φτάσει στον προορισμό του.
Αγνοώντας τους κινδύνους που έκρυβε το παράτολμο εγχείρημα του, σκαρφάλωσε, πιθανόν από το σταθμό της συμπρωτεύουσας , στην οροφή του ένατου βαγονιού της εμπορικής αμαξοστοιχίας 23503 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στη σήραγγα των Τεμπών στο ύψος της Ραψάνης και ενώ η αμαξοστοιχία βρίσκονταν σε κίνηση, κεραυνοβολήθηκε από ρεύμα ισχύος 25.000 βολτ που διαπερνά τα - υψηλής τάσης- καλώδια ηλεκτροκίνησης. Ο θάνατος του ήταν ακαριαίος ενώ το καρβουνιασμένο πτώμα κόλλησε στην οροφή του βαγονιού.
Το αποτέλεσμα ήταν η αμαξοστοιχία να καθηλωθεί στις ράγες, μιας και η ηλεκτροδότηση είχε διακοπεί λόγω του βραχυκυκλώματος . Στην προσπάθεια του ο μηχανοδηγός να καταλάβει τι είχε συμβεί, επικοινώνησε με τα κεντρικά του ΟΣΕ προκειμένου να επανέλθει η τάση και να ελευθερωθεί ο συρμός, καθώς το σημείο της σήραγγας ήταν επικίνδυνο. Μόλις το ρεύμα επανήλθε, το τρένο συνέχισε τη διαδρομή του για να φτάσει σε μερικά λεπτά της ώρας στο σταθμό του Ευαγγελισμού. Εκεί,ο μηχανοδηγός προκειμένου να κατανοήσει τι πράγματι είχε συμβεί, κατέβηκε για να κάνει τον απαραίτητο έλεγχο. Ήταν η στιγμή που αποκαλύφτηκε το τραγικό περιστατικό: το πτώμα του άγνωστου άνδρα , ήταν «κολλημένο» στην οροφή του βαγονιού.
Αμέσως ειδοποιήθηκαν οι αρμόδιες αρχές και στον Ευαγγελισμό κατέφθασαν χωρίς καθυστέρηση τεχνικοί του ΟΣΕ καθώς και άνδρες της Πυροσβεστικής της Αστυνομίας του ΕΚΑΒ και της ΕΜΑΚ, οι όποιοι και αντίκρισαν το αποκρουστικό θέαμα.
Στη συνέχεια οι προσπάθειες των τεχνικών επικεντρώθηκαν στο να προχωρήσουν στην απαραίτητη διακοπή ρεύματος , για να απεγκλωβίσουν το πτώμα από την οροφή του βαγονιού. Πράγμα , πολύ δύσκολο, καθώς -όπως έλεγαν αυτόπτες μάρτυρες- τα 25000 βόλτ «έσβησαν» ακόμα και το φύλο του μοιραίου λαθρεπιβάτη, σε σημείο που να μην μπορεί να αναγνωριστεί με σιγουριά, αν επρόκειτο για άνδρα ή γυναίκα…
Εξαιτίας του τραγικού δυστυχήματος , ταλαιπωρήθηκε για αρκετές ώρες μεγάλος αριθμός επιβατών του ΟΣΕ που είχαν «εγκλωβιστεί» σε άλλες αμαξοστοιχίες που εκτελούσαν το δρομολόγιο Αθήνας – Θεσσαλονίκης και αντίστροφα.
Διενεργείται σχετική προανάκριση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου