Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

Νέος σχεδιασμός για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής - Κριτήριο η κερδοφορία ή η εξυπηρέτηση των επιβατών?


Ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης παραδέχτηκε ότι ότι "παρατηρείται αραίωση των δρομολογίων για λόγους οικονομικών περικοπών
------------------------
Νέο σχεδιασμό για τις αστικές συγκοινωνίες της Αττικής, καθώς και άμεση δημοπράτηση νέων γραμμών του Μετρό, υποσχέθηκε ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, σε παρέμβασή του στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής, η οποία ενέκρινε την τοποθέτηση του Γρηγόρη Δημητριάδηστη θέση του προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΑ. 

Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, το νέο ΔΣ του Οργανισμού θα επεξεργαστεί έναν νέο σχεδιασμό των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας, «με βάση τις ανάγκες όπως προέκυψαν μετά την κρίση», καθώς όπως παραδέχθηκε, απλώς παρατηρείται αραίωση των δρομολογίων για λόγους οικονομικών περικοπών. 

«Χρειάζεται νέος σχεδιασμός, γιατί ο σημερινός είναι μιας άλλης εποχής, προ κρίσης. Είμαστε ακόμα ακριβοί, με χειρότερες υπηρεσίες», ανέφερε ο κ. Χρυσοχοΐδης. 
ΣΥΝΕΧΕΙΑ στο blog ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ
-----------
Σχόλιο: Θεωρούμε επιτακτική ανάγκη τη δημιουργία, την ανάπτυξη και το συντονισμό ενός κινήματος πολιτών/ επιβατών για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Αναγνωρίζουμε την  ύπαρξη συλλόγων και πρωτοβουλιών όπως π.χ. ΠΕΖΗ, SOS Τροχαία Εγκλήματα, ΕΠΙΒΑΤΗΣ, Φίλοι του σιδηροδρόμου, Μαμάδες στο δρόμο, Ποδηλάτες/ισσες, ΜΕΤΡΟ Δυτικά κ.λπ. ωστόσο κρίνουμε ότι για οικολογικούς αλλά και για οικονομικούς λόγους χρειάζεται κάτι περισσότερο  

Δεν υπάρχουν σχόλια: