Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2010

Το ΦΕΚ και ο Κ.Ο.Κ. για την υπαίθρια διαφήμιση...


[Το περιοδικό Post Media του Μανώλη Ανδριωτάκη αφιέρωσε το 2ο τεύχος του στην υπαίθρια διαφήμιση. Στην παρουσίαση του τεύχους συμμετείχαμε...]

Εδώ δείτε το ΦΕΚ για την Υπαίθρια διαφήμιση.
Εκτός από το ΦΕΚ που περιγράφει τους όρους και τις προϋποθέσεις για την ανάρτηση των διαφημιστικών πινακίδων υπάρχει και ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ο οποίος στο άρθρο 11 που έχει τίτλο "Επιγραφές - Διαφημίσεις" βάζει επιπρόσθετους όρους.
Δείτε ΕΔΩ τον Κ.Ο.Κ. και διαβάστε το άρθρο 11, στη σελ.48 (προσοχή αργεί να "φορτώσει" γιατί έχει πολλές σελίδες)
Στην αμέσως παρακάτω ανάρτηση διαβάστε την εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών που έστειλε στους ΟΤΑ το 2007.

Σύμφωνα με τεχνικές επεξεργασίες του θεσμικού πλαισίου και υπολογισμούς ειδικών, αν εφαρμοστεί το υπάρχον νομικό πλαίσιο για την υπαίθρια διαφήμιση, το 90% των διαφημιστικών πινακίδων πρέπει να καθαιρεθεί.
Περιμένουμε την ΕΦΑΡΜΟΓΗ του θεσμικού πλαισίου.

66 Φορείς πολιτών βροντοφωνάζουν: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: