Ο κ.Δημήτρης Ρέππας σε ανάρτηση της προσωπικής του ιστοσελίδας
(28/2/2012) παρεμβαίνει για δύο θέματα α) για τα έργα της SIEMENS στο ΜΕΤΡΟ β) για τους αυτοκινητοδρόμους. Εμείς
περιορίζουμε το θέμα «ότι υπήρχε εμπλοκή
λόγω της SIEMENS στο σύστημα σηματοδότητησης» των 7 έτοιμων
σταθμών (3 Δυτικά και 4 Νοτιοανατολικά).
Διαβάστε την παρέμβαση του κ.Ρέππα που αφορά τη SIEMENS την οποία και θα σχολιάσουμε στο τέλος:
«Επειδή τελευταία γίνονται συχνές αναφορές τόσο για την επέκταση
των σταθμών του μετρό και τα έργα της SIEMENS όσο και για τους υπό κατασκευή
αυτοκινητόδρομους με συμβάσεις παραχώρησης, για λόγους πληρέστερης ενημέρωσης
θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε:
Όσον αφορά στην επέκταση του μετρό, είναι γνωστό ότι υπήρχε εμπλοκή λόγω
συμμετοχής της SIEMENS στο σύστημα σηματοδότησης, σε μια περίοδο που ήταν σε
εξέλιξη η διερεύνηση του ομώνυμου σκανδάλου και από Εξεταστική Επιτροπή της
Βουλής. Η Κυβέρνηση, προκειμένου να μην υπάρχουν προσκόμματα, αποφάσισε κατά τη
συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου στις 25 Ιανουαρίου 2011, τρία μέτρα: α) να
δημιουργηθεί νέος αυτοτελής επταμελής σχηματισμός στο Ελεγκτικό Συνέδριο, υπό
την Προεδρεία του Προέδρου του Ελεγκτικού Συνεδρίου για να εξετάσει εάν στους
διαγωνισμούς υπήρξε θέμα παραβίασης των αρχών διαφάνειας, β) να διεξαχθεί
έρευνα από την Επιτροπή Ανταγωνισμού για τυχόν παραβίαση του υγιούς
ανταγωνισμού και γ) να διερευνηθεί η δυνατότητα διακανονισμού με αποζημίωση για
ηθική βλάβη του ελληνικού δημοσίου.
Επί Υπουργίας του Δημήτρη Ρέππα στο Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και
Δικτύων υπήρξε στενή συνεργασία με τον τότε Υπουργό Δικαιοσύνης Χάρη Καστανίδη,
ο οποίος και με νομοθετική πρωτοβουλία δημιούργησε αυτόν το νέο επταμελή σχηματισμό
του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου που μετά την
αξιολόγηση των σχετικών συμβάσεων άναβε το «πράσινο φως» για τη συνέχιση της
επέκτασης του μετρό ελήφθη στις 23 Μαΐου 2011. Μετά την καθαρογραφή της
απόφασης έπρεπε να υπογραφεί η σχετική σύμβαση. Κάτι, που δεν έγινε από τον κ.
Ρέππα, αφού λόγω ανασχηματισμού δεν είχε πλέον αρμοδιότητα…» Διαβάστε την
αυτούσια ΕΔΩ
Σχόλια:
1.
O κ.Ρέππας αναφέρει ότι «υπήρχε εμπλοκή λόγω της συμμετοχής της
SIEMENS στο σύστημα σηματοδότησης» προφανώς των επτά έτοιμων σταθμών
του ΜΕΤΡΟ (Δυτικά: Χαϊδάρι/Αγία Μαρίνα, Περιστέρι, Ανθούπολη). Αποφεύγει στη δήλωσή του να χρησιμοποιήσει τον όρο «πολιτική εμπλοκή με τη SIEMENS» κάτι που το έκανε στο παρελθόν.
Ο νέος αρμόδιος υπουργός κ.Βορίδης δεν χρησιμοποιεί ούτε τον όρο «εμπλοκή»
προτιμά την «αθώα» λέξη «εκκρεμότητα».
2.
Ούτε ο κ.Ρέππας, ούτε ο κ.Βορίδης αναφέρουν ότι επτά
σταθμοί ήταν προγραμματισμένοι να λειτουργήσουν μέσα στο 2009. Θα αναζητηθούν
ευθύνες για την καθυστέρηση από το 2009 και μετά;
3. Ο
κ.Ρέππας «κατανομάζει» (όχι με λόγια αλλά με πλήρη περιγραφή) τους επόμενους
δύο υπουργούς του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, δηλαδή τους κ.κ.
Ραγκούση, Βορίδη ως υπεύθυνους για την καθυστέρηση από 23 Μαΐου και μετά οι
οποίοι μετά την «απόφαση του Ελεγκτικού
Συνεδρίου στις 23 Μαΐου 2011» και «Μετά
την καθαρογραφή της απόφασης έπρεπε να υπογραφεί η σχετική σύμβαση. Κάτι, που
δεν έγινε από τον κ.Ρέππα αφού λόγω του ανασχηματισμού δεν είχε πλέον
αρμοδιότητα». – Τι μας λέτε κ.Ρέππα; Δεν συμμετείχατε στα Υπουργικά
Συμβούλια και δεν είσαστε μέλος μέχρι σήμερα των κυβερνήσεων Γ.Α. Παπανδρέου
και Λουκά Παπαδήμου; Ευθύνες λοιπόν υπάρχουν για την πολιτική και οικονομική
εμπλοκή με τη SIEMENS και οι ευθύνες αυτές πρέπει να καταλογιστούν. Χαμένοι είναι οι πολίτες και το δημόσιο συμφέρον, αν λειτουργούσαν οι επτά σταθμοί α) θα έκοβαν 130.000 εισιτήρια
την ημέρα με τεράστια έσοδα (ακόμα και από τις διαφημίσεις), β) θα είχαμε
μείωση της κυκλοφορίας των Ι.Χ. με αποτέλεσμα λιγότερο καύσιμα, μείωση των
ρύπων γ) λιγότερα τροχαία δ) οικονομία σε χρόνο και σε χρήμα στις μετακινήσεις.
(σ.σ. τα α,β,γ,δ δεν τα λέμε εμείς τα επισημαίνει η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ χα χα χα)
Αυτά τα ολίγα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου