Πέμπτη, 7 Μαΐου 2015

Ποδηλατόδρομος 62,5 χλμ θα συνδέσει τα Δυτικά Προάστια με το Λαύριο



Έναν δρόμο για ποδήλατο και περπάτημα μήκους 62,5 χιλιομέτρων που θα συνδέει τους Αγίους Αναργύρους στη δυτική Αθήνα με το Λαύριο, σχεδιάζει το Εργαστήριο Βιώσιμης Κινητικότητας του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείο (ΕΜΠ) για λογαριασμό της Περιφέρειας Αττικής.

Η “πράσινη” οδός χαράσσεται πάνω στηνεγκαταλελειμμένη σιδηροδρομική γραμμή Άγιοι Αναργύροι – Λαύριο και θα έχει δυνατότητα επέκτασης ακόμα οκτώ χιλιομέτρων έως το Σούνιο διασχίζοντας 15 ολόκληρους δήμους της Αττικής.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “Τα Νέα”, στόχος είναι να εξυπηρετεί τόσο καθημερινές μετακινήσεις με ποδήλατο μέσω της σύνδεσής της με το τοπικό δίκτυο των παρακείμενων περιοχών, το οποίο επίσης θα βελτιωθεί, όσο και μετακινήσεις αναψυχής ή άθλησης, καθώς θα παρέχει μια ιδανική ευκαιρία για επισκέψεις σε περιοχές περιβαλλοντικού και ιστορικού ενδιαφέροντος.

Η γραμμή θα ενταχθεί στο ευρύτερο μητροπολιτικό δίκτυο ποδηλατοδρόμων της Αττικής, το οποίο έχει θεσμοθετηθεί από το Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής 2021.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, αυτή την περίοδο το έργο βρίσκεται στη φάση της διαβούλευσης. Αναμένεται να γίνουν ενημερωτικές συναντήσεις με τη συμμετοχή των δήμων και της περιφέρειας Αττικής “προκειμένου να έχουμε και την άποψή τους” αναφέρει στην εφημερίδα ο δρ πολεοδόμος – συγκοινωνιολόγος μηχανικός Ευθύμιος Μπακογιάννης από τη σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών, ο οποίος συμμετέχει στην ερευνητική ομάδα του ΕΜΠ. Το σίγουρο πάντως είναι, σημειώνει ο κ. Μπακογιάννης ότι ο ποδηλατόδρομος δεν θα δημιουργεί κυκλοφοριακά προβλήματα, αφού βρίσκεται πάνω στον άξονα της παλιάς γραμμής.

Ο συγκεκριμένος ποδηλατόδρομος θα είναι πλάτους 3,5 μέτρων και όχι δύο μέτρων, όπως ίσχυε με όλους τους παλιούς σχεδιασμούς. “Δεν θέλουμε έναν στριμωγμένο ποδηλατόδρομο. Αυτό σημαίνει ότι θα προσφέρεται και για μετακίνηση και για αναψυχή. Η διαδρομή θα συνδυάζει αστικό και περιαστικό μέρος και θα είναι εξαιρετική για ποδήλατο”, αναφέρει ο κ. Μπακογιάννης.

ΠΗΓΗ ECONEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια: