[Οι κάτοικοι του Χαϊδαρίου καλωσορίζουν στην πλατεία Ηρώων τη πρώτη διαδρομή, Αθήνα - Κέντρο Χαϊδαρίου αρ.100. Στη συνέχεια η διαδρομή αλλάζει, ο αριθμός γίνεται 177. Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ]
Οι γραμμές που καταργήθηκαν σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΑΣΑ, είναι οι εξής:
• 802 - ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΣΟΣ Α (ΜΕΣΩ Λ. ΑΘΗΝΩΝ) (λόγω επικάλυψης από γραμμή 845 -ενισχύεται- και άλλων γραμμών)
• 803 - ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΣΟΣ Β (ΜΕΣΩ ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ) (λόγω επικάλυψης από γραμμή 845 -ενισχύεται- και άλλων γραμμών)
• 804 - ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΔΑΦΝΙ (λόγω επικάλυψης από γραμμή 845 -ενισχύεται- και άλλων γραμμών)
• 812 - ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ – ΧΑΙΔΑΡΙ (λόγω τροφοδότησης στ. Μετρό Αιγάλεω μέσω γραμμής 811)
Συνέχεια των αναρτήσεων στο blog 26/8 (ΕΔΩ)και 26/7 (ΕΔΩ) με τις οποίες καταγγέλλαμε την κατάργηση τεσσάρων γραμμών στο Χαϊδάρι, χωρίς να απομονώνουμε το γεγονός από την κατάργηση 26 λεωφορειακών γραμμών την ίδια μέρα, τα νεώτερα έχουν ως εξής:
1. Πραγματοποιήθηκε στις 31/8 Δημοτικό Συμβούλιο με θέμα την κατάργηση των τεσσάρων γραμμών, στο οποίο αποφασίστηκε να γίνει παράσταση του Δήμου και φορέων της πόλης στον ΟΑΣΑ. Η παράταξη του κ.Σελέκου «Λαϊκή Συσπείρωση» δεν συμφώνησε με την τακτική αυτή και δήλωσε ότι θα προβεί σε αυτόνομες κινητοποιήσεις. Στη συνεδρίαση του Δ.Σ. πήραν το λόγο και φορείς της πόλης (Γυμναστικός, Δάσους, Δαφνίου, ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.). Ο Νίκος Καρούνης από τον ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. ενημέρωσε το Δ.Σ. για την επιστολή που έστειλε ο σύλλογος στον ΟΑΣΑ και υπογράμμισε ότι η κατάργηση των τεσσάρων γραμμών εντάσσεται στην πολιτική του μνημονίου που οδηγεί στην εξαφάνιση του κοινωνικού κράτους και πρότεινε να πραγματοποιηθεί συνάντηση με τη διοίκηση του ΟΑΣΑ.
2. Την Παρασκευή 2/9/2011 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση στον ΟΑΣΑ. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κ.Μαραβέλιας, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Πρώτα το Χαϊδάρι» κ.Τσατσαμπάς και ο επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Πολίτες σε δράση – Οικολόγοι Πράσινοι» κ.Ασπρογέρακας. Συμμετείχαν επίσης εκπρόσωποι από τους συλλόγους Αφαίας, Δάσους, Δαφνίου, ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. Τον ΟΑΣΑ εκπροσώπησε ο Πρόεδρος κ.Δημητρίου και συγκονωνιολόγοι υπερεσιακοί παράγοντες. Στη συνάντηση επιβεβαιώθηκε:
α) ότι η κατάργηση των δρομολογίων εντάσσεται στη λογική των περικοπών, δηλαδή είναι αποτέλεσμα της πολιτικής του μνημονίου
β) ότι υπήρχαν σοβαρές αντιδράσεις από φορείς και πολίτες για την κατάργηση των δρομολογίων. Ο κ.Δημητρίου δεσμεύτηκε ότι η γραμμή 803 (Πειραιάς – Δάσος) θα επαναλειτουργήσει από 12/9/2011 και πως θα ενισχυθεί/ πυκνώσει η γραμμή845 Πειραιάς – Ελευσίνα μέσω της Λ.Αθηνών.
Η θέση μας για τις γραμμές του ΟΑΣΑ και το Χαϊδάρι είναι ότι
α) η εξαγγελθείσα επαναλειτουργία της γραμμής 803 είναι αποτέλεσμα των διεκδικήσεων των φορέων και του Δήμου. Το πρόβλημα περιορίζεται ωστόσο παραμένει ιδιαίτερα έντονο για τους κατοίκους του Δαφνίου και της Αφαίας (που από πριν δεν είχε σύνδεση)
β) το αίτημα για την επαναλειτουργία και των άλλων γραμμών παραμένει
γ) ο Δήμος Χαϊδαρίου θα πρέπει να ευρύνει και να πυκνώσει τη Δημοτική Συγκοινωνία, ιδιαίτερα μετά την κατάργηση των γραμμών του ΟΑΣΑ.
Θα επανέλθουμε με το θέμα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς (ΟΑΣΑ, ΜΕΤΡΟ) με αφορμή την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας 16-22/9/2011, περίοδο που ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. κάνει παρεμβάσεις και εκδηλώσεις προβάλλοντας αιτήματα και προτάσεις για τα ΜΜΜ και τα δικαιώματα των πεζών, ΑΜΕΑ, ποδηλατών, επιβατών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου