Τρίτη 15 Φεβρουαρίου 2011

Θέλουμε μέτρα στήριξης των δημόσιων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, οικονομικό εισιτήριο, να επεκταθεί το ΜΕΤΡΟ Δυτικά/ Τέρμα τα παιχνίδια με τη SIEMENS





Ζούμε έντονα τις αυξήσεις κατά 40% στο ΜΕΤΡΟ και γενικότερα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Αυξήσεις που στην πραγματικότητα "σπρώχνουν" τον οδηγό να κυκλοφορήσει με το Ι.Χ. του παρά να πάρει το ΜΕΤΡΟ, όπως απέδειξε η μελέτη του Νέου ΙΝΚΑ.
Ποιος το περίμενε ότι το κόστος κυκλοφορίας του Ι.Χ. θα ήταν οικονομικότερο από εκείνο του ΜΕΤΡΟ. Και οι ταξιτζήδες λένε ότι αν τρεις επιβάτες κανονίσουν να πάρουν ένα ταξί μαζί, για μικρή διαδρομή, είναι περίπου το ίδιο.
Εκεί λοιπόν που λέγαμε να ενισχυθούν τα ΜΜΜ για να περιοριστεί σοβαρά η κυκλοφορία των Ι.Χ. στην Αθήνα για περιβαλλοντικούς, οικονομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς λόγους, έρχεται η κυβέρνηση να πάρει μέτρα που ευνοεί την κυκλοφορία των Ι.Χ.
-----------
Γράφει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ "Επτά σταθμοί μετρό, δέσμιοι της Siemens
Είναι πανέτοιμοι, αλλά δεν λειτουργούν επειδή δεν έχει ανανεωθεί η σύμβαση"
. Τι μας λέτε; Εμείς τα λέμε και τα ξαναλέμε... τα γράφουμε και τα ξαναγράφουμε... διοργανώνουμε εκδηλώσεις και παρεμβάσεις, στέλνουμε επιστολές στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ αλλά απολύτως τίποτα...

Στους αγώνες που αναπτύσσονται αυτή την περίοδο με κύριο αίτημα τον τίτλο του θεατρικού έργου του Ντάριο Φο "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ" οι κάτοικοι της Δυτικής Αθήνας διεκδικούν παράλληλα το ΜΕΤΡΟ να λειτουργήσει στους ήδη έτοιμους σταθμούς ΔΥΤΙΚΑ (Χαϊδάρι, Περιστέρι) και να επεκταθεί προς τον Πειραιά και την Ανθούπολη.

Δείτε ορισμένες από τις προηγούμενες αναρτήσεις και παρεμβάσεις του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.
26 Σεπτεμβρίου 2010 - 23 Σεπτεμβρίου 2010 - 16 Σεπτεμβρίου 2010 - 14 Σεπτεμβρίου 2010 (Επιστολή στην Αττικό ΜΕΤΡΟ) - 18 Οκτωβρίου 2010 - 29 Ιουλίου 2010 (Να υπογραφεί η σύμβαση), αυτές είναι ορισμένες από τις αναρτήσεις που κάναμε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: