Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΣΤΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΙΣΤΟΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού|ΝΑΙ στην κοινωνική βιοποικιλότητα



Ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. είναι αντίθετος σε κάθε έκφραση ρατσισμού και είναι υπέρ της κοινωνικής βιοποικιλότητας.
Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών σε ανάμνηση ενός τραγικού συμβάντος, που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη.Στις 21 Μαρτίου 1960 η αστυνομία της ρατσιστικής Νοτίου Αφρικής πυροβόλησε εν ψυχρώ εναντίον μιας διαδήλωσης φοιτητών στην πόλη Σάρπβιλ, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 70 άνθρωποι.Οι διαδηλωτές διαμαρτύρονταν ειρηνικά κατά των νόμων του Απαρτχάιντ, εφαρμόζοντας τη θεωρία της ανισότητας ανάμεσα στις φυλές.

Συμμετέχοντας τα τελευταία χρόνια σε αντιρατσιστικές, αντιφασιστικές, αντιναζιστικές εκδηλώσεις και στηρίζοντας πρωτοβουλίες, ενημερωτικές παρεμβάσεις και δράσεις, συνεργάζεται με το Εληνικό Δίκτυο ΦΙΛΟΙ της ΦΥΣΗΣ/ Naturefriends Greece και καλεί μαζί του τα μέλη και τους φίλους στις εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού, της Ξενοφοβίας και των Φυλετικών Διακρίσεων.
Υιοθετούμε τα συνθήματα των ΦτΦ

  • Όλοι Διαφορετικοί - Όλοι ίσοι 
  • Όχι στο ρατσισμό και στις διακρίσεις
  • Ναι στην Κοινωνική πολυμορφία

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Με πολύ κέφι γιόρτασε τα Χριστούγεννα ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ στον ΙΣΤΟ - Παλαιό Δημαρχείο Χαϊδαρίου

 [Φωτογραφίες από την κεντρική αίθουσα -  είχαν γεμίσει και τα δύο γειτονικά δωμάτια]

 [Ε.... ρε γλέντια...]
 VIDEO ΕΔΩ ΕΔΩ

Φίλες και φίλοι,

Με μεγάλη επιτυχία και πολύ κέφι γιόρτασε τα Χριστούγεννα ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ, χθες (Δευτέρα 19/12/2016) στον ΙΣΤΟ - Παλαιό Δημαρχείο Χαϊδαρίου.

Η Βούλα Σοφού μας είχε ετοιμάσει ένα αφιέρωμα για τα Χριστούγεννα και το Περιβάλλον. Συμμετείχαν όλοι διαβάζοντας τα κείμενα που είχε ετοιμάσει η Βούλα για τα έθιμα που αφορούν τα φυτά. Θα σας στείλουμε τις πληροφορίες εντός των ημερών......
Ευχαριστούμε πολύ το Νίκο Καρούνη που με τα δυο μουσικά σχήματα μας πρόσφεραν ένα καταπληκτικό πρόγραμμα για πολλές ώρες. Η  Πορεία Δυτικά και τα Δυτικά Μονοπάτια  για άλλη μια φορά μας πρόσφεραν όμορφες ώρες. Τους ευχαριστούμε πολύ όλες και όλους που συμμετείχαν με μπουζούκια, πιάνο, κιθάρες , τουμπελέκι και φυσικά πολύ όμορφα τραγούδια. Είναι όλοι τους τόσο καλοί!!!

Καλές γιορτές σε όλους και το 2017 όλοι μαζί να είμαστε πιο ενεργοί για το περιβάλλον μας και για εμάς τους ίδιους.

Με εκτίμηση
Σοφία Δημητρίου Ψαρρού

Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2016

Οι ενεργοί πολίτες παρεμβαίνουν (κάνουν ακόμα και καταλήψεις) και σώζουν τις πράσινες και ιστορικές οάσεις της Αθήνας: Δημοτική Αγορά Κυψέλης, ΙΣΤΟΣ (πρώην Δημαρχείο Χαϊδαρίου)


 Με αφορμή τη μεγάλη δημοσιότητα που δόθηκε για την επαναλειτουργία της Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης στη Φωκίωνος Νέγρη επιλέγω να παρουσιάσω το ιστορικό της διάσωσης που είναι περίπου το ίδιο με τη διάσωση του δικού μας χώρου «ΙΣΤΟΣ - Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης (πρώην Δημαρχείο Χαϊδαρίου «Δημήτρης Γιαχνής»)

 Του Κώστα Φωτεινάκη



Δημοτική Αγορά Κυψέλης

Το 2003 έκλεισε το τελευταίο μανάβικο, στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης – μικρογραφία της Βαρβακείου (Κεντρικής) Αγοράς, στο κέντρο της Αθήνας, στην Οδό Φωκίωνος Νέγρη. Αμέσως μετά άνοιξαν οι ορέξεις των εργολάβων για να κατασκευάσουν ένα πολυώροφο πολυκατάστημα με υπόγειο χώρο στάθμευσης.
Λογάριαζαν όμως «χωρίς το ξενοδόχο» που ήταν οι πολίτες οι οποίοι αντιστάθηκαν στη τσιμεντοποίηση και στην καταστροφή της τοπικής ιστορίας και οικονομίας της Κυψέλης. Με ισχυρά επιχειρήματα και υπομνήματα κατάφεραν, το 2005, το «Δημόσιο κτήριο  που κατασκευάστηκε την περίοδο του Μεσοπολέμου» να χαρακτηριστεί «κτίσμα του μοντέρνου κινήματος» (ΦΕΚ 1580Β΄ της 16.11.2005).
Παρ΄ όλα αυτά ο αρχικός σχεδιασμός να γκρεμιστεί το κτήριο της ιστορικής Δημοτικής Αγοράς Κυψέλης και να κατασκευαστεί στη θέση του ένα πολυκατάστημα, τύπου Mall, δεν εγκαταλείφτηκε. Έτσι τον επόμενο χρόνο, το 2006, οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και αλληλέγγυοι έκαναν κατάληψη, ζωντάνεψαν και ανάδειξαν το χώρο με πολυποίκιλες δράσεις.  Έτσι ο χώρος διασώθηκε από τους πολίτες για να επαναλειτουργήσει από το Δήμο Αθηναίων και τώρα να τον χαίρονται όλοι.



ΙΣΤΟΣ Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης  (πρώην Δημαρχείο  Χαϊδαρίου «Δημήτρης Γιαχνής»)

Διαβάζουμε από την πρώτη ανακοίνωση της κατάληψης 4/1/2012: «Το περιφρονημένο κτήριο του παλαιού δημαρχείου στην οδό Κουμουνδούρου, πλησίον της εκκλησίας «Κοίμηση της Θεοτόκου» (Παναγίτσα) στην Ιερά Οδό, ξαναζωντανεύει από εμάς τους ενεργούς πολίτες του Χαϊδαρίου. Το κτήριο λειτούργησε ως Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Χαϊδαρίου μέχρι το 2005 και εγκαταλείφθηκε, όταν τα τμήματα επιμόρφωσης μεταφέρθηκαν στην οδό Κολοκοτρώνη (πρώην ΝΕΛΕ). Από τότε και για έξι ολόκληρα χρόνια το κτήριο παρέμεινε κλειστό.
Το κτήριο αυτό που φέρει το όνομα του πρώην δημάρχου Δημήτρη Γιαχνή είναι ιστορικό, καθώς ανήκε σε Γερμανό κατάσκοπο και μετά την απελευθέρωση κατασχέθηκε από το ελληνικό δημόσιο για να στεγάσει το Δημοτικό Σχολείο Χαϊδαρίου και το Δημαρχείο από το 1965 -1978. Μέχρι το 2005 λειτούργησε ως Πνευματικό Κέντρο του Δήμου και στη συνέχεια απαξιώθηκε. Εμείς οι πολίτες του Χαϊδαρίου που συμμετέχουμε στον ΙΣΤΟ, επαναχρησιμοποιούμε το παλαιό Δημαρχείο, προς όφελος της κοινωνίας.»

Στο χώρο αυτό αναπτύχθηκαν σημαντικές δράσεις, γνωρίστηκαν άνθρωποι από διαφορετικές περιοχές της πόλης, συνεργάστηκαν αλλά και διαφώνησαν μεταξύ τους, λειτούργησαν πολιτιστικές και αλληλέγγυες ομάδες, δημιουργήθηκε κοινωνικό φροντιστήριο, αναπτύχθηκαν αντιφασιστικές - αντιρατσιστικές δράσεις κ.λπ.

Το ιστορικό αυτό κτήριο με την καταπράσινη αυλή του είχε προγραμματιστεί να το γκρεμίσουν και να καταστρέψουν την μικρή αλλά πανέμορφη πλατεία. «Την Παρασκευή 4/5/12, εκπρόσωπος της εργολήπτριας εταιρίας, στην οποία έχει ανατεθεί το έργο από  τη Περιφέρεια Αττικής, προσπάθησε αυθαίρετα χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την έκδοση Άδειας Κατεδάφισης ή Ανέγερσης στην Πoλεοδομία Αιγάλεω, να προχωρήσει στην εγκατάσταση εργοταξίου στο χώρο της πλατείας».

Το κτήριο «Δημαρχείο Δημήτρης Γιαχνής» - ΙΣΤΟΣ Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης και η πλατεία διασώθηκαν λόγω της κατάληψης και της άμεσης παρέμβασης των κατοίκων. Ωστόσο ο αρχικός στόχος των εργοληπτών παραμένει: να γκρεμιστεί το ιστορικό κτήριο και να κτιστεί ένα νέο καταστρέφοντας την πλατεία. Προφανώς και δεν θα τους αφήσουμε και αυτή τη φορά να γκρεμίσουν την ιστορία μας. 

Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Κώστας Φωτεινάκης: Το ιστορικό κτήριο του παλιού Δημαρχείου «Δημάρχου Δημητρίου Γιαχνή» | Οφείλουμε να υπερασπίσουμε την ιστορική μνήμη και τον περιβάλλοντα χώρο

«Φωτ. πριν την κατάληψη του ΙΣΤΟΥ | Το ιστορικό κτήριο του παλιού Δημαρχείου «Δημήτρης Γιαχνής» «ντυμένο» στο πράσινο.  Οφείλουμε να υπερασπίσουμε την ιστορική μνήμη και τον περιβάλλοντα χώρο»

Το ιστορικό κτήριο του παλιού Δημαρχείου «Δημάρχου Δημητρίου Γιαχνή»
Οφείλουμε να υπερασπίσουμε την ιστορική μνήμη και τον περιβάλλοντα χώρο

του Κώστα Φωτεινάκη 

Κύριε Δ/ντα [προς το "ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ"]
Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθώ τη συζήτηση που «φιλοξενεί» η εφημερίδα σας «ΤΟ ΧΑΪΔΑΡΙ ΣΗΜΕΡΑ» για το «ιστορικό παλαιό Δημαρχείο Χαϊδαρίου (Δημάρχου Δημητρίου Γιαχνή) που στη συνέχεια «επαναχρησιμοποιήθηκε» με κατάληψη για πολιτιστικές, κοινωνικές, αλληλέγγυες δράσεις  από τους πολίτες που δημιούργησαν τον «ΙΣΤΟ» και έτσι διασώθηκε από την παράνομη κατακρήμνιση της πρόσφατης ιστορίας που επιχειρήθηκε από τον εργολάβο  στις 4/5/2012.

Για όσους δεν γνωρίζουν ή δεν θυμούνται «Την Παρασκευή 4/5/12, εκπρόσωπος της εργολήπτριας εταιρίας, στην οποία έχει ανατεθεί το έργο από τη Περιφέρεια Αττικής, προσπάθησε αυθαίρετα, χωρίς να έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την έκδοση Άδειας Κατεδάφισης ή Ανέγερσης στην Πολεοδοµία Αιγάλεω, να προχωρήσει στην εγκατάσταση εργοταξίου στο χώρο της πλατείας.»
Λοιπόν, την Παρασκευή 4/5/2012 οι πολίτες του «Ελεύθερου Κοινωνικού Χώρου ΙΣΤΟΣ» που είχαν κάνει την «κατάληψη» και την «επανάχρηση» του ιστορικού κτηρίου του παλαιού Δημαρχείου «Δημήτρης Γιαχνής» διέσωσαν α) την ιστορική μνήμη από την αυθαιρεσία του εργολάβου και της τότε Περιφέρειας β) την μικρή πλατεία με τη «νησίδα» πράσινου και γ) τα 3 εκατ. Ευρώ!!! που ήταν ο προϋπολογισμός για την κατακρήμνιση του κτηρίου και της ιστορικής μνήμης.

Σταματάω προσωρινά εδώ, για να καταθέσω  ορισμένα ιστορικά στοιχεία που είχα παρουσιάσει στις 16 Μαΐου 2012, και αν χρειαστεί για να στηρίξω με πρόσφατα επιχειρήματα και προτάσεις τη διατήρηση και τη συντήρηση του ιστορικού κτηρίου του παλιού Δημαρχείου «Δημήτρης Γιαχνής» και της πλατείας με τα «28 δένδρα, 15 εκ των οποίων είναι μεγάλα πεύκα», όπως έχει δρομολογηθεί και συμφωνηθεί από το Δήμο Χαϊδαρίου (Δήμαρχος κ.Μιχάλης Σελέκος)  και την Αντιπεριφέρεια Δυτικού Τομέα (Αντιπεριφερειάρχης κ.Σπύρος Τσοκας), θα επανέλθω.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία,

Κώστας Φωτεινάκης
Ένας από τους πολλούς καταληψίες και τους διασώστες του ιστορικού κτηρίου του παλιού Δημαρχείου «Δημάρχου Δημητρίου  Γιαχνή» και του περιβάλλοντος χώρου.

-----------------------------------------------------------------
Η ιστορία του παλαιού Δημαρχείου Χαϊδαρίου , «Δημάρχου Δημητρίου Γιαχνή»

Να σώσουμε το ιστορικό Δημαρχείο της πόλης μας και τον δενδρόφυτο περιβάλλοντα χώρο από την κατεδάφιση και τη τσιμεντοποίηση. Να σεβαστούμε τους προγόνους μας και να διατηρήσουμε την ιστορική μνήμη

Επιμέλεια: Κώστας Φωτεινάκης [16 Μαΐου 2012]

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου: ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ - ΜΝΗΜΕΣ | Προβολή του αυθεντικού ντοκουμέντου του Κώστα Ζυρίνη με την «ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ‘73» χωρίς επεξεργασία ήχου και εικόνας



Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης στο Χαϊδάρι

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου: ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ -  ΜΝΗΜΕΣ

Προβολή του αυθεντικού ντοκουμέντου του Κώστα Ζυρίνη με την «ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ‘73» χωρίς επεξεργασία ήχου και εικόνας, που μεταξύ των άλλων αναφέρεται στον οικισμό του Σκαραμαγκά και την επέκταση των Ναυπηγείων Νιάρχου, τα Μέγαρα.

Θα ακολουθήσει συζήτηση με θέμα ΜΝΗΜΕΣ από τις ημέρες του Πολυτεχνείου.

Ελεύθερη είσοδος.

ιστός Κουμουνδούρου 5 & Νικομηδείας (γωνία) Χαϊδάρι
κτήριο ιστορικού Παλαιού Δημαρχείου
πλησίον της εκκλησίας «Κοίμηση της Θεοτόκου»
 (Παναγίτσα) , περίπου  Ιερά Οδός 260


https://istosxaidari.wordpress.com/

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

ΙΣΤΟΣ | Τρεις Εκδηλώσεις μέσα στο Νοέμβριο: α) Πολυτεχνείο β) TTIP γ) Λαϊκό γλέντι

Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης στο Χαϊδάρι

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ2015

Ο Νοέμβριος θα είναι ιδιαίτερα «ζεστός» με εκδηλώσεις στον ΕΚΧ ΙΣΤΟΣ στο Χαϊδάρι. Τρεις από τις προγραμματισμένες εκδηλώσεις:

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου: ΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΖΕΙ -  ΜΝΗΜΕΣ
Προβολή του αυθεντικού ντοκουμέντου του Κώστα Ζυρίνη με την «ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΤΟΥ ‘73» χωρίς επεξεργασία ήχου και εικόνας, που μεταξύ των άλλων αναφέρεται στον οικισμό του Σκαραμαγκά και την επέκταση των Ναυπηγείων Νιάρχου, τα Μέγαρα.

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου: Όσα δεν γνωρίζετε για τη διατλαντική συμφωνία ΤΤΙP μεταξύ Η.Π.Α. -  Ε.Ε. -  ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ
Συζήτηση, προβολές video και φωτογραφιών για τη ληστρική συμφωνία TTIP. Οι ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ στην Ελλάδα και στον Κόσμο.

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου: Λαϊκό γλέντι με τραγούδια και χορό

ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ
ιστός Κουμουνδούρου 5 & Νικομηδείας (γωνία) Χαϊδάρι
κτήριο ιστορικού Παλαιού Δημαρχείου
πλησίον της εκκλησίας «Κοίμηση της Θεοτόκου»
 (Παναγίτσα) , περίπου  Ιερά Οδός 260

https://istosxaidari.wordpress.com/

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ, 19:30 ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ | Συζήτηση με το Νίκο Γιαννόπουλο | Μουσική με τους Δημήτρη Λάμπο, Νίκο Χαλβατζή, Νικόλα Γκόκο


ΙΣΤΟΣ Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης 

Παρασκευή 20 Μαρτίου, 19:30
Αντιρατσιστική εκδήλωση στον ΙΣΤΟ

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δράσης ενάντια στο ρατσισμό (21/3/2014) διοργανώνουμε αντιρατσιστική εκδήλωση με συζήτηση και μουσική στον Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο Αλληλεγγύης ΙΣΤΟΣ .

Ιδιαίτερα στις μέρες μας που το φασιστικό/ ρατσιστικό «αυγό του φιδιού» έχει επωαστεί σε συνθήκες άκρατου νεοφιλελευθερισμού, ανεργίας, φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού στη χώρα μας, αλλά και σε όλο τον κόσμο, οι πολίτες και τα κινήματα, οι Ελεύθεροι Κοινωνικοί Χώροι και κάθε μορφή κοινωνικής αντίστασης αντιστεκόμαστε στο ρατσισμό, το φασισμό και το ναζισμό. Αναπτύσσουμε σχέσεις συνεργασίας, αλληλεγγύης και αντιρατσιστικής δράσης.

Μπροστά στη δίκη της Εγκληματικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής,  η Παγκόσμια Ημέρα Δράσης ενάντια στο ρατσισμό ας αποτελέσει μια ακόμα ευκαιρία να συντονίσουμε τους αγώνες μας, να τραγουδήσουμε και να κάνουμε πράξη τους στίχους του Φώντα Λάδη «Το φασισμό βαθιά κατάλαβέ τον/ Δεν θα πεθάνει μόνος, τσάκισέ τον».

Στην αντιρατσιστική εκδήλωση στον ΙΣΤΟ θα μιλήσουμε για τον ρατσισμό, το φασισμό με το Νίκο Γιαννόπουλο (Δίκτυο για τα Πολιτικά και τα Κοινωνικά Δικαιώματα) και θα τραγουδήσουμε μαζί τους τραγουδοποιούς/ συνθέτες Δημήτρη Λάμπο, Νίκο Χαλβατζή, Νικόλα Γκόκο.

ΙΣΤΟΣ Ελεύθερος Κοινωνικός Χώρος Αλληλεγγύης –
Κουμουνδούρου 5 & Νικομηδείας (γωνία) Χαϊδάρι κτήριο Iιστορικού Παλαιού Δημαρχείου


Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

παρασκευή 25/10: ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΡΤ…


Πάνω από 4 μήνες έχουν περάσει από το βράδυ της 11ης Ιουνίου, που η συγκυβέρνηση επέβαλλε το μαύρο και το κλείσιμο του διακόπτη στην ΕΡΤ. Αμέσως πάνω από 2500 χιλιάδες εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους βρέθηκαν στο δρόμο. Η πράξη αυτή διέγραψε με μία μονοκοντηλιά το πολιτιστικό έργο του φορέα και επιβεβαίωσε ακόμα για μία φορά ότι συνεχίζουμε να διαβαίνουμε το δρόμο προς την ανελευθερία.

Η ΕΡΤ όμως σε πείσμα αυτών που θέλησαν να βάλουν ταφόπλακα στη φωνή και την εικόνα της, αυτοοργανώθηκε και βγήκε νικήτρια συνεχίζοντας να εκπέμπει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό πρόγραμμα επί εικοσιτετράωρης βάσης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και περιφέρεια. Οι εργαζόμενοι που δεν πήγαν για ψίχουλα και ψεύτικες υποσχέσεις στο τηλεοπτικό μόρφωμα – φερέφωνο της Κυβέρνησης Δ.Τ. «Δημόσια τηλεόραση», όπως αποκαλείται, συνέχισαν απρόσκοπτα και χωρίς κανενός κυβερνητικού – κομματικού καλοθελητή τον δάκτυλο την εκπομπή ποιοτικού, ενημερωτικού και πολιτιστικού προγράμματος, με όσα μέσα διέθεταν, για να μεταφερθεί το σήμα της ΕΡΤ σε όλους που βρίσκονται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Από τότε μέχρι σήμερα οι εξελίξεις τρέχουν με γοργό ρυθμό και η κυβέρνηση δείχνει συνεχώς και πιο έντονα την δυσαρέσκειά της για την κατάληψη του ραδιομεγάρου και τη συνέχιση των εκπομπών, καθώς αφήνει να διαρρέουν συνεχώς πληροφορίες για επερχόμενη εισβολή των δυνάμεων καταστολής στο χώρο.
Η συμπαράσταση όλων μας είναι σήμερα πιο απαραίτητη από ποτέ. Αυτό που κρίνεται δεν είναι μόνο οι θέσεις εργασίας χιλιάδων υπαλλήλων.
Η λειτουργία της ΕΡΤ από τους εργαζομένους της αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πειράματα για τη δημιουργία μιας αληθινά δημόσιας τηλεόρασης σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η λειτουργία της ΕΡΤ από τους εργαζομένους της είναι η απάντηση απέναντι στο έλλειμμα ελευθερίας και δημοκρατίας.
Η λειτουργία της ΕΡΤ από τους εργαζομένους της είναι μέρος της άμυνας όλων μας, που δεχόμαστε την καταπίεση αυτής της πολιτικής.
Τις επόμενες εβδομάδες έρχονται στην Ελλάδα ομάδες συνδικαλιστών και εργαζομένων από κάθε γωνιά του πλανήτη για να μελετήσουν το μοναδικό αυτό φαινόμενο και να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους.
Εμείς είμαστε ενεργοί στον αγώνα της ανοιχτής ΕΡΤ και έτοιμοι να συμπαρασταθούμε οργανωμένα και δυναμικά.

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου και ώρα 20.00, στο χώρο του ΙΣΤΟΥ, Κουμουνδούρου 5 και ΝΙκομηδείας Χαϊδάρι, θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση, ενημέρωση και συζήτηση από εργαζομένους της ΕΡΤ, με σκοπό να δυναμώσει, ακόμα περισσότερο, το σήμα για την ελευθερία που εκπέμπεται.
Το θέμα της ΕΡΤ αφορά όλη τη κοινωνία άμεσα σε όλες του τις προεκτάσεις, σε πολιτικό, κοινωνικό και εργασιακό επίπεδο.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΡΤ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

Παρασκευή 26 Απριλίου, ώρα 6:00 μ.μ.: "Τεχνολογία και κοινωνική απελευθέρωση" (στον ΙΣΤΟ)


Το θέμα της αξιοποίησης της τεχνολογίας απασχολεί πολύ σοβαρά τον ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.

Έχουμε περιορίσει στο ελάχιστο τη διακίνηση των ιδεών σε χαρτί, επικοινωνούμε και συνεργαζόμαστε μεταξύ μας αλλά και άλλων συλλογικοτήτων καθ υπηρεσιών μέσω του διαδικτύου (αυτό σημαίνει οικονομία χρόνου και χρήματος καθώς και λιγότερο οικολογικό αποτύπωμα).

Η αξιοποίηση της τεχνολογίας έχει συμβάλλει στην επικοινωνία και στη δημιουργία "κινημάτων μέσω διαδυκτίου"για την προστασία του Αμαζονίου μέχρι την προβολή της "ληστρικής" επένδυσης"  στις Σκουριές (Χαλκιδικής).

Έτσι λοιπόν η εκδήλωση που διοργανώνεται στον ΙΣΤΟ με θέμα "Τεχνολογία και Κοινωνική απελευθέρωση" παρουσιάζει για εμάς μέγιστο ενδιαφέρον και σας προτείνουμε να συμμετέχετε.

Περισσότερα ΕΔΩ

Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

"Αλληλεγγύη για όλους": ... για τους Γιατρούς του Κόσμου, τον ΙΣΤΟ κ.λπ


Όταν ο λαός αυτοοργανώνεται και αντιστέκεται, η Χρυσή Αυγή αναλαμβάνει δράση για να τρομοκρατήσει.

Η τελευταία επίθεση τρομοκράτησης από τη Χρυσή Αυγή των γιατρών και των ασθενών του πολυιατρείου των Γιατρών του Κόσμου στο Πέραμα αποτελεί χρονικά την τελευταία από μια σειρά επιθέσεις της σε χώρους αλληλεγγύης και αντίστασης. Είχαν προηγηθεί οι επιθέσεις στον αυτοδιαχειριζόμενο κοινωνικό χώρο «Μπερντές» στα Ιλίσια, στην «Βίλλα Ζωγράφου» καθώς και η  εμπρηστική επίθεση από ομάδα φασιστών στον «Ιστό» στο Χαϊδάρι. Όλοι αυτοί οι χώροι, στεγάζουν συλλογικότητες και αποτελούν εστίες αντίστασης, αλληλεγγύης και ελευθερίας.

Την ώρα που ο κόσμος της εργασίας και η νεολαία, τα θύματα της εφαρμοζόμενης πολιτικής, οργανώνεται για να επιβιώσει και να αντισταθεί, η Χρυσή Αυγή προσπαθεί να καταστείλει κάθε τέτοια προσπάθεια. Ο φόβος της απέναντι στα εγχειρήματα που απευθύνονται σε όλους όσοι πλήττονται από τη μνημονιακή πολιτική χωρίς φυλετικούς ή άλλους διαχωρισμούς είναι δεδομένος. Οι μισαλλόδοξοι νοσταλγοί και υμνητές των χειρότερων περιόδων της παγκόσμιας ιστορίας καλά κάνουν και φοβούνται. Γιατί το ποτάμι αλληλεγγύης και αντίστασης θα τους εξαφανίσει.

«Αλληλεγγύη για όλους», Ακαδημίας 74, 106 78 Αθήνα
τηλ. :  210-38.01.921, 210-38.01.925
e-mail: solidarityforall@gmail.com