Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

Συνάντηση του Δημάρχου Μιχάλη Σελέκου με υπεύθυνους του Υπουργείου Πολιτισμού για την συντήρηση και αποκατάσταση των «Γύζη» και «Παλατάκι» | Παρέμβαση του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. Νοέμβριος 2014

Φωτ. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. στο πλαίσιο των εκδηλώσεων "Μέρες Περιβάλλοντος και Πολιτισμού, 2011 [ΕΔΩ]

Διαβάζουμε σε τοπικά έντυπα, προφανώς από Δελτίο Τύπου του Δήμου (28/1/2014):

"Συνάντηση του Δημάρχου Μιχάλη Σελέκου με υπεύθυνους του Υπουργείου Πολιτισμού για την συντήρηση και αποκατάσταση των «Γύζη» και «Παλατάκι»

Σήμερα Τετάρτη 28/1/2015, συναντήθηκαν ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου Μιχάλης Σελέκος ,οι Αντιδήμαρχοι Αθλητισμού, Παιδείας και Πολιτισμού Νίκος Καραγιάννης, Τεχνικής Υπηρεσία Ηλία Βαρυτιμιάδη και οι αρμόδιοι υπάλληλοι της Τεχνικής Υπηρεσίας,μετά από πρόταση της Δημοτικής Αρχής στο Υπουργείο Πολιτισμού, με τον υπεύθυνο του για την συντήρηση κτηρίων κ.κ. Γιάννη Χάσκαρη. 

Το θέμα συζήτησης ήταν η συντήρηση των κτηρίων «Γύζη» και «Παλατάκι», με την συνάντηση να καταλήγει στην ανάγκη ολοκληρωμένου ελέγχου των κτηρίων τις επόμενες μέρες, καθώς και στην απόφαση για άμεση συντήρηση και αποκατάσταση τους."
--------------------------------------------
Αισιοδοξούμε ότι η συνάντηση μεταξύ του Δήμου Χαϊδαρίου και του ΥΠΠΟΤ να έχει συνέχεια και να ληφθούν άμεσα μέτρα για τη προστασία, συντήρηση και ανάδειξη των κτηρίων και των έργων που φιλοξενούν.

Υπενθυμίζουμε την Επιστολή που ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. είχε στείλει στη Δημοτική Αρχή με την πρόταση να ενημερωθεί το ΥΠΠΟΤ: 

7/11/2014
Προς
1. Δήμο Χαϊδαρίου
2. Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων, Πολεοδομικού Σχεδιασμού και Δόμησης
3. Αντιδήμαρχο Παιδείας, Αθλητικών και Πολιτιστικών Υπηρεσιών
4. Επιτροπή Ποιότητας Ζωής
5. Δημοτικό Συμβούλιο και Δημοτικές Παρατάξεις

Κοινοποίηση: ΜΜΕ

ΘΕΜΑ: Κτήριο Γύζη [Τέσσερις Εποχές] - Ακτή Σκαραμαγκά
Όπως είναι γνωστό στην τοπική κοινωνία του Χαϊδαρίου, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή, ο Οικολογικός Πολιτιστικός Σύλλογος Χαϊδαρίου ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. αναπτύσσει δράσεις που έχουν σχέση με το φυσικό και το ανθρωπογενές περιβάλλον. Μία από τις σημαντικές δράσεις μας είναι η προστασία, η ανάδειξη και η προβολή της τοπικής μας ιστορίας και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.


Δεν είναι η ώρα για να παρουσιάσουμε τις παρεμβάσεις μας για την Ιερά Οδό, τη Λίμνη των Ρειτών (Κουμουνδούρου), τη Μονή Δαφνίου, το ΜΠΛΟΚ15 κ.λπ.



Με το έγγραφό μας αυτό θέλουμε να σας μεταφέρουμε τις διαπιστώσεις μας και τις απόψεις μας για το Κτήριο Γύζη [Τέσσερις Εποχές] και την Ακτή Σκαραμαγκά, μετά τις πρόσφατες επισκέψεις και ξεναγήσεις που συνδιοργανώσαμε με άλλους φορείς.

ΚΤΗΡΙΟ ΓΥΖΗ (Τέσσερις Εποχές]

Ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. σε συνεργασία με την 1η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων και την ΚΑ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασσικών αρχαιοτήτων συμμετείχε το Σάββατο 18 Οκτωβρίου στη «Φθινοπωρινή Βόλτα» στη Μονή Δαφνίου, Παλατάκι, Κτήριο Γύζη (Τέσσερις Εποχές).

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης στην ισόγεια αίθουσα του Κτηρίου Γύζη, που «φιλοξενεί» το μοναδικό στον κόσμο έργο του μεγάλου ζωγράφου με τεχνοτροπία «φρέσκο», διαπιστώσαμε τόσο εμείς (για μια ακόμα φορά) όσο και οι επισκέπτες αρχαιολόγοι τις σημαντικές φθορές που έχει υποστεί η τοιχογραφία «Τέσσερις Εποχές».


Γνωρίζουμε ότι την Άνοιξη του 2014 πραγματοποιήθηκε ένα «μονωτικό» έργο μικράς κλίμακας, γύρω από την αίθουσα για την συγκράτηση των υδάτων, όπως είχε υποδειχθεί εδώ και χρόνια. Γράφαμε τότε ότι «Το έργο μπορεί να βοηθήσει αλλά χρειάζονται και αφυγραντήρες και συχνός εξαερισμός.»


Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης οι αρχαιολόγοι διαπίστωσαν α) ότι υπάρχει μεγάλη υγρασία στο χώρο β) ο χώρος δεν αερίζεται όπως θα έπρεπε και γ) την ύπαρξη «σφηκοφωλιών» στην εσωτερικό τοίχο (εμείς ως μη ειδικοί δεν τις είχαμε παρατηρήσει) με αποτέλεσμα τη ΦΘΟΡΑ της τοιχογραφίας «ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΕΠΟΧΕΣ».

Η πρόταση που υποβάλλουμε προς το Δήμο Χαϊδαρίου για το κτήριο Γύζη είναι η εξής:

1. Να αερίζεται καθημερινά ο χώρος και να τοποθετηθούν «σίτες» σκούρου χρώματος στα στρογγυλά παράθυρα της αίθουσας.

2. Να λειτουργεί αφυγραντήρας.

3. Να γίνει απεντόμωση του χώρου.
4. Να ενημερωθεί το ΥΠΠΟ για τις φθορές και να προγραμματίσει εργασίες συντήρησης της τοιχογραφίας (ενδεχομένως με το ίδιο συνεργείο που ανέλαβε τη συντήρηση και την ανάδειξη της τοιχογραφίας)

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ζωγράφισαν το μέλλον που ονειρεύονται




Οι Παιδικές Δράσεις του ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ, στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλοντος, πραγματοποιήθηκαν σήμερα το πρωί, Κυριακή 10/6/2012.
Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣακια ανάμεσα στα πανύψηλα πεύκα της πλατείας του "Παλιού Δημαρχείου", έστησαν το ζωγραφικό τους εργαστήρι και χρωμάτισαν τα όνειρά τους για το Περιβάλλον.
Το εργαστήρι ζωγραφικής ήταν ένας συνδυασμός ατομικής και ομαδικής εργασίας. Το κάθε παιδί ζωγράφισε με θέμα το περιβάλλον και δημιουργηθηκε ένα ομαδικό κολάζ με τις ζωγραφιές, που έδωσε  χρώμα, και όχι μόνο, σ'εναν από τους μανδρότοιχους της πλατείας.
Οι μεγάλοι απολάμβαναν το καφεδάκι τους. στο Αυτοδιαχειριζόμενο Κοινωνικό Καφενείο του "Ιστού" κάτω από τη σκιά των πεύκων, σ' ένα χώρο "ζητούμενο" για το Αστικό Περιβάλλον.
Γιατί... "Περιβάλλον δεν είναι μόνο ο αέρας που αναπνέουμε" 


Δείτε το αυθεντικό ρεπορτάζ και περισσότερες πληροφορίες στο blog ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια ΕΔΩ

Συγχαρητήρια στις κυρίες που οργάνωσαν τη δράση.

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Κυριακή 10/6/2012: Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια "χρωματίζουν τα όνειρά τους"/ Περιβάλλον δεν είναι μόνο ο αέρας που αναπνέουμε



Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος οι εκδηλώσεις/ παρεμβάσεις του group ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ., ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια, Φίλοι της Φύσης συνεχίζονται (προηγούμενες παρεμβάσεις ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ).
-----------------------
Στα πλαίσια των εκδηλώσεων που διοργανώνει, κάθε χρόνο, ο ΟΙΚΟΠΟΛΙΣ, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, θα πραγματοποιηθούν παιδικές δράσεις-εκδηλώσεις, την Κυριακή 10 Iουνίου, στις 11:00 το πρωί, στον ΙΣΤΟ.
Επειδή "Περιβάλλον δεν είναι μόνο ο αέρας που αναπνέουμε", είναι η γειτονιά που ζούμε, η πλατεία που παίζουμε, το σχολειό μας, η αυλή μας, τα πεζοδρόμια που περπατάμε, ο τρόπος που μετακινούμαστε και πολλά πολλά άλλα....
...την Κυριακή θα δώσουμε χρώμα σ' όλα αυτά, όπως εμείς τα ονειρευόμαστε.


Ζωγραφίζουμε, με λαδοπαστέλ, τη γειτονιά, το σχολειό, την πλατεία... σχεδιάζουμε το μέλλον
Τα θέματα, που θα ζωγραφίσουμε, θα αποτελέσουν μέρος ενός τεράστιου κολάζ που θα φτιάξουμε  πάνω σε τοίχο, μια νέα μορφή street art, στη λογική των γνωστών μας graffiti, αλλά με χρήση αφισών, φωτοτυπημένων ή ζωγραφισμένων, γνωστή ως street poster art.
ΟΙΚΟΠΟΛΙΣακια σε δράση, ραντεβού την Κυριακή στις 11:00 στον "Ιστό", στην πλατεία,  Κουμουνδούρου 5 και Νικομηδείας Χαϊδάρι, κτήριο "Παλαιού Δημαρχείου" (κοντά στην εκκλησία της Παναγίτσας).


Μαμάδες και μπαμπάδες, θα φτιάξετε το καφεδάκι σας στο Αυτοδιαχειριζόμενο Κοινωνικό Καφενείο του Ιστού και  θα το απολαύσετε στην σκιά των πεύκων, ή ακόμα καλύτερα συμμετέχετε στη δημιουργία του μεγαλύτερου κολάζ της πόλης, και όχι μόνο.
Περισσότερα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια ΕΔΩ.

Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. - ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια: Από τις τριήμερες εκδηλώσεις για το περιβάλλον και τον πολιτισμό (3,4,5/6/11) - Νο 0


[Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια σε "βραδινές υπερωρίες" δεν σταμάτησαν να παίζουν, να κατασκευάζουν, να ζωγραφίζουν, να πλάθουν, να κάνουν ποδήλατο και να σκαρφαλώνουν στα δένδρα (ο Γιώργος). Δείτε και άλλα στιγμιότυπα από τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια ΕΔΩ]


[Άποψη του χώρου το Σαββάτο το βράδυ]


[Στο κτήριο Γύζη: "Τέσσερις Εποχές" το μοναδικό σωζόμενο έργο "φρέσκο" του Νικόλαου Γύζη"]


[Ο οφθαλμίατρος κ.Νίκος Μανιός, Δ/ντης της Οφθαλμολογικού τμήματος του νοσοκομείου Πεντέλης, παρουσιάζει τις θέσεις και τις προτάσεις του συλλόγου "SOS Τροχαία Εγκλήματα" για την Οδική Ασφάλεια και τα Θύματα από τα τροχαία συμβάντα]

Φωτογραφίες Μαρία Μπουρδάκη

Δείτε και άλλες αναρτήσεις από τις εκδηλώσεις παρακάτω.

ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. - ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια: Από τις τριήμερες εκδηλώσεις για το περιβάλλον και τον πολιτισμό (3,4,5/6/11) - Νο 1


Πέτρος Μιχόπουλος σε τραγούδια δικά του]


[Τα ταμπλό με τις φωτογραφίες της Μαρίας Μπουρδάκη με θέμα τη Λίμνη Κουμουνδούρου]



[Βασίλης (μας προσέφερε και τα ηχητικά) - Κυριάκος - Νίκος τραγουδούν την Παρασκευή]

Φωτογραφίες Μαρία Μπουρδάκη

ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. - ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια: Από τις τριήμερες εκδηλώσεις για το περιβάλλον και τον πολιτισμό (3,4,5/6/11) - Νο 2


Γιάννης Ιγγλέσης παρουσιάζει τους μεγάλους Ζωγράφους: Λύτρα, Γύζη, Παρθένη και το γλύπτη Θωμόπουλο που έχουν δημιουργήσει με θέμα το χώρο της εκδήλωσης!!!]


[Άποψη του χώρου το βράδυ]


Τάσος Κεφαλάς παρουσιάζει την πρόταση της Πρωτοβουλίας Συνεννόησης για τη Διαχείριση των απορριμμάτων]

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΡΙΑ ΜΠΟΥΡΔΑΚΗ

ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. - ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια: Από τις τριήμερες εκδηλώσεις για το περιβάλλον και τον πολιτισμό (3,4,5/6/11) - Νο 1


["H πόλη μας έχει θάλασσα" η θεματική που "δούλεψαν" τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια. Δείτε ΕΔΩ σχετικό ρεπορτάζ από τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια και φωτογραφίες]


[Ιωάννα Μπουρδάκη: Ζωγραφική]


[Φέτος οι ψιχάλες δεν ακύρωσαν τις εκδηλώσεις...]

Φωτογραφίες Σοφίας Δημητρίου

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια στις "Μέρες Περιβάλλοντος και Πολιτισμού" - Παιδιά, ανίψια, γειτονόπουλα, συμμαθητές.... ελάτε για "βουτιές" και χρώματα...


Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια πάλι θα "σκίσουν"...
Ετοιμάζονται....
Το Σάββατο και την Κυριακή στο Παλατάκι, έξω από το Κτήριο Γύζη, τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣακια θα ζωγραφίσουν, θα φτιάξουν κούκλες, θα παίξουν με πηλό, πλαστελίνη και με τα αγαπημένα τους παιχνίδια και θα δώσουν το δικό τους χρώμα και το δικό τους μήνυμα.

Κλικάρετε ΕΔΩ για να δείτε περισσότερα.

Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια "έσκισαν" πάλι


ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΙΛΗΣΑΝ... ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!

Δεν λέμε περισσότερα... Κλικάρετε ΕΔΩ.

Συγχαρητήρια σε παιδιά, μαμάδες, συνοδούς...

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια έμαθαν να σπέρνουν... Θα έρθει ο καιρός για να θερίσουν/ ΜΠΡΑΒΟ τους





Τον Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ στην Πετρούπολη επισκέφτηκαν τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια και έμαθαν να σπέρνουν... Θα έρθει ο καιρός που θα θερίσουν.
Συγχαρητήρια στους γονείς τους...

Κλικάρετε ΕΔΩ στα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια για να δείτε το ρεπορτάζ από την επίσκεψη και τη μαθητεία των παιδιών.
---------
Ενημερωτικά για τον Ελεύθερο Κοινωνικό Χώρο. Ένας μεγάλος χώρος στο Δήμο Πετρούπολης είχε απαξιωθεί από τη διοίκηση του δήμου (δημαρχία Βλάχου). Μία ομάδα νέων κυρίως πολιτών αποφάσισε να αυτοδιαχειριστεί το χώρο. Ενημερώνουμε τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια ότι στην πρώτη εκδήλωση που έγινε για να "κατοχυρωθεί" ο χώρος είχαν πάει ως ομιλητές οι Πάνος Τότσικας, Ελένη Πορτάλιου, Κώστας Φωτεινάκης (μέλη του Παναττικού Δικτύου Κινημάτων Πόλης).
Στη συνέχεια συνεργαστήκαμε στο πλαίσιο της προβολής της πρότασης να "Χαρακτηριστεί το Όρος Αιγάλεω - Ποικίλο και η Λίμνη Κουμουνδούρου περιοχή προστασίας της φύσης", που διοργάνωσε το Συντονιστικό των Φορέων, στη Λίμνη Κουμουνδούρου την Παγκόσμια Ημέρα των Υγροτόπων κ.λπ.

Η συνεργασία των ενεργών πολιτών, τοπικά και υπερτοπικά, είναι ζητούμενο και ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί που το έχουμε καταλάβει.

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Το μέλλον μας: Νέοι γονείς - Παιδιά - Ανθρώπινες αξίες - Οράματα - Αλληλεγγύη - Δικαιώματα στην: εργασία - ψυχαγωγία - υγεία - εκπαίδευση







Αγαπητοί φίλοι,

Μία πόλη (κράτος) για να αναπτυχθεί με σχεδιασμό, σύνεση, με ανθρώπους χαρούμενους που να εμπιστεύεται ο ένας τον άλλον, εκτός των "μεγαλεπήβολων" κεντρικών κυβερνητικών ή άλλων στόχων (ΔΝΤ, Ε.Ε. κ.λπ) χρειάζεται να έχει νέους γονείς...
...που να ανατρέφουν τα παιδιά τους με τις πανανθρώπινες αξίες της συνεργασίας και της αλληλεγγύης, του σεβασμού στο περιβάλλον και στη βιοποικιλότητα, της γνώσης και της συνεχούς εκπαίδευσης, τη διατήρηση και προβολή της ιστορικής και της πολιτισμικής μας κληρονομιάς, της διεκδίκησης των δικαιωμάτων για ένα κοινωνικό κράτος.

Σήμερα αφιερώνουμε την Πρωτοχρονιάτικη ανάρτηση του blog στην αυτόνομη ομάδα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια, που λειτουργεί με κέφι, μεράκι και υπευθυνότητα από μέλη του συλλόγου μας. Επισκεφτείτε τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια και α) Ακούστε μουσική β) Παρακολουθείστε μερικές από τις δράσεις τους ΕΔΩ και ΕΔΩ.

Ευχαριστούμε τις κυρίες Μαρία Μπουρδάκη, Ιωάννα Μπουρδάκη και τις φίλες τους για την προσφορά τους, και τα παιδιά για τη συμμετοχή τους στις δράσεις που διοργανώνει η ομάδα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια.

Καλή Χρονιά...

Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια πάλι "ζωγράφισαν" στο Βοτανικό Κήπο Διομήδους





Η ομάδα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια που "μανατζάρουν" η Μαρία και η Ιωάννα Μπουρδάκη με την παρέα τους πάλι "ζωγράφισε" την Κυριακή το πρωί. Σαράντα παιδιά ζωγράφισαν ένα δένδρο στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την κλιματική αλλαγή. Πληρέστερο ρεπορτάζ και περισσότερες φωτογραφίες θα δείτε στο blog ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια σύντομα.

Όπως βλέπετε στην κατωτέρω ανάρτηση οι εκδηλώσεις του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. ξεκίνησαν την Παρασκευή το βράδυ με μουσικά video με θέμα το περιβάλλον και την κλιματική αλλαγή.

Την Τετάρτη 8/12/2010 είναι προγραμματισμένη η επόμενη εκδήλωση... Διαβάστε λεπτομέρειες ακριβώς... παρακάτω...

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Κυριακή 5/12/2010, 11:30 το πρωί, τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια και όσα παιδιά προσέλθουν, θα ζωγραφίσουν ένα δένδρο στο Βοτανικό Κήπο.




... παιδιά τις μπογιές σας και ελάτε να ζωγραφίσουμε ένα δένδρο, στο Βοτανικό Κήπο Διομήδους. Σας καλούν τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια.

Πληροφορίες στο τηλ. 6977 479749
... Σίγουρα θα περάσετε καλά... και θα συμβάλετε στην ευαισθητοποίηση των ανθρώπων για την προστασία του περιβάλλοντος και της διατήρησης του κλίματος.

Τετάρτη 16 Ιουνίου 2010

Τα ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια - μέσα από τις δράσεις των μικρών παιδιών παρουσιάζονται ορισμένες από τις δράσεις του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ.


Τα «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙΣάκια» είναι μια αυτόνομη πρωτοβουλία που έχει εκδηλωθεί από νέους γονείς, μέλη του συλλόγου, οι οποίοι ευαισθητοποιούν τα παιδιά τους για το περιβάλλον, τον πολιτισμό κ.λπ. Οργανώνουν εκθέσεις ζωγραφικής, παίζουν πρωτότυπα παιχνίδια κ.λπ. Τα «ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙΣάκια» πρόσφατα «Ζωγράφισαν ένα δικαίωμα» και πήραν μέρος στον Ευρωπαϊκό διαγωνισμό. ΔΕΙΤΕ το εξαιρετικό blog ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια.
Το blog ΟΙΚΟΠΟΛΙΣάκια διαχειρίζονται η Μαρία και η Ιωάννα Μπουρδάκη.

Τρίτη 16 Μαρτίου 2010