Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Video. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Video. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

«"Ένα δέντρο μια φορά": Το βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά έγινε ταινία (video)



Μια υπέροχη ιστορία κινουμένων σχεδίων
Η φιλία ανάμεσα σε ένα δέντρο και ένα αγόρι είναι μια υπέροχη ιστορία κινουμένων σχεδίων που θίγει με όμορφο τρόπο μια σειρά σοβαρών θεμάτων.
Μέσα από μια δυνατή φιλία ανάμεσα σε ένα αγόρι χωρίς ένα ζεστό σπίτι και ένα δέντρο ξεδιπλώνονται σκέψεις και προβληματισμοί που αφορούν την μοναξιά, την εγκατάλειψη, την φύση που επιλέγουμε να αγνοούμε κάθε φορά καταστρέφοντάς την.
Αυτή η ταινία μικρού μήκους είναι βασισμένη στην ιστορία του γνωστού Ευγένιου Τριβιζά "Ένα δέντρο μια φορά", που υλοποίησε αριστοτεχνικά στην οθόνη ο ίδιος και ο Παναγιώτης Ράππας, ο οποίος έχει αναλάβει και τη σκηνοθεσία. Η μουσική είναι του Δημήτρη Παπαδημητρίου.
Δείτε το βίντεο:

πηγή: http://www.patrasevents.gr/article/259228-ena-dentro-mia-fora-to-vivlio-tou-eugeniou-triviza-egine-tenia-video

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Press Release of NFGR about the authoritarian shut down of Greek public broadcasting (ERT)

Press Release of NFGR about the authoritarian shut down 

of Greek public broadcasting (ERT)


FRIENDS OF NATURE (Greece)
12-06-2013
20/2013

Τhe Greek government showed another sample of authoritarianism. In a decision that is not approved by the majority of the Greek parliament, shut down wthin an afternoon public broadcasting, leading to unemployment nearly 3,000 employees, bulging the harsh problem of unemployment (30%) in Greece. The decision was taken at the suggestion of the Troika (European Commision, ECB and IMF) which requires obsessively dismissal of civil servants to be added to the 1.5 million already unemployed.

Although the operation of the public broadcasting was not perfect, it had substantially higher level of information and much better quality of tv and radio programs compared to the Greek private television stations, who have been accused of operating unobjectively and under the business interests of their owners*. 

It is worth noting that the signal of ERT (the name of the public broadcasting) fell violently after the government sent police to cut the signal and evacuate the buildings from the technicians. Scenes that evoke memories of “dark days” of modern Greek history

* For the situation of the Greek private media you can see the links below:


Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Δύο ταινίες για την Ενέργεια και τη Διαχείριση των Απορριμμάτων στο 14ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (9-18/3/2012)


Σε προηγούμενη ανάρτηση είχαμε παρουσιάσει τις ταινίες με θέμα το Περιβάλλον και την Οικολογία που θα πάρουν μέρος στο 14ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (ΕΔΩ)
Σήμερα παρουσιάζουμε δύο ταινίες που παίρνουν μέρος στο Φεστιβάλ και που έχουν ως θέμα την Ενέργεια (ΔΕΗ) και τη Διαχείριση των Απορριμμάτων, θέματα που αρκετές φορές συνδέονται.

  • "Απαλλοτρίωση" του Μάνου Παπαδάκη. "Στη Δυτική Μακεδονία, σε μια έκταση 100.000 στρεμμάτων, αναπτύσσονται τα λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ που τροφοδοτούν με το «εθνικό μας καύσιμο» τους ατμοηλεκτρικούς σταθμούς της. Μέχρι στιγμής, περισσότεροι από 3.000 άνθρωποι έχουν εκδιωχθεί από τα σπίτια τους. Τώρα έχει έρθει η σειρά για άλλους 10.000. Προκειμένου να εξασφαλιστεί με ηλεκτρική ενέργεια η ελληνική οικονομία, η ΔΕΗ απαντάει ότι δεν γίνεται αλλιώς. Λειτουργεί για το κοινό συμφέρον, σύμφωνα με τους νόμους του κράτους και, επειδή το ρεύμα είναι αναγκαίο αγαθό, πρέπει να συνεχίσει να εξασφαλίζει με ηλεκτρική ενέργεια τους Έλληνες και να βοηθά την ανάπτυξη και ευημερία τους." Δείτε το trailer της ταινίας ΕΔΩ και περισσότερα στοιχεία για την ταινία ΕΔΩ.
  • "Toxic Crisis" του  Όμηρου Ευαγγελινού. "Η χώρα βρίσκεται σε δραματική κατάσταση σε όλα τα επίπεδα της δομής της. Ενώ η κατάσταση είναι επείγουσα και χρήζει άμεσης αντίδρασης απ’ όλες τις πλευρές, όλα αυτά όχι μόνο μένουν στην αφάνεια λόγω της υπερ-προβολής της οικονομικής δυσπραγίας της χώρας, αλλά διαιωνίζονται και προωθούνται οι τακτικές που δημιούργησαν όλη αυτή την κατάσταση, πολλές φορές μάλιστα υπό το πρόσχημα μιας –πανάκριβης – πράσινης ανάπτυξης, δυσχεραίνοντας χωρίς λόγο την έξοδο από την κρίση. Όλα αυτά τα φαινόμενα έχουν πάρει διαστάσεις τέτοιες, ώστε σε θεμελιώδεις κοινωνικές παροχές, όπως η ενέργεια και η διαχείριση αποβλήτων, κρύβονται κίνδυνοι για τεράστια και μόνιμη υγειονομική και περιβαλλοντική υποβάθμιση της χώρας". Στην ταινία καταθέτουν τις απόψεις τους  αρκετοί συναγωνιστές από την Πρωτοβουλία για τη Διαχείριση των Απορριμμάτων (ΠΡΟΣΥΝΑΤ) : Τάσος Κεφαλάς, Βαγγελιώ Σωτηροπούλου, Βαγγέλης Στογιάννης, Θωμάς Μπιζάς κ.ά. Περισσότερα για την ταινία ΕΔΩ.

Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Πέθανε η Δόμνα Σαμίου (1928 - 2012). Τραγούδησε τη Φύση, τον Έρωτα, τις Παραδόσεις,τη Χαρά και τη Λύπη


Για πρώτη φορά  είχα ακούσει τη Δόμνα Σαμίου στο ΚΥΤΑΡΟ με το Σαββόπουλο... Χούντα ήταν τότε, αλλά λέγαμε "Υπάρχει Ελπίς".
Στη φωτογραφία της ανάρτησης βλέπουμε τη Δόμνα Σαμίου ανάμεσα σε πουλιά και φυτά να διαφημίζει τη συναυλία για "τη φύση και τον έρωτα" που έδωσε στο Ηρώδειο για τα 50 χρόνια παρουσίας της στα μουσικά δρώμενα. Η επόμενη ημέρα, η 12η Οκτωβρίου ήταν και η ημέρα  των γενεθλίων της.

Επισκεφτείτε ΕΔΩ την επίσημη ιστοσελίδα της στο Internet - ΑΞΙΖΕΙ
Δείτε/ Ακούστε  ΕΔΩ τη Δόμνα Σαμίου να τραγουδάει "Σεργιάνι ’ναι στη Σεργιανή και στη Mεντέλη μέλι/ και στο Δαφνί κρύο νερό που πίνουν οι αγγέλοι" ένα τραγούδι που της το είχε μάθει ο δάσκαλός της, ο Σίμωνας Καρράς που είχε παντρευτεί στο Δαφνί στις 26/12/1950.

[Η πληροφορία για το θάνατο της Δόμνας Σαμίου είναι από το Face Book - Yannis Perris] 

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

Από πείσμα και τρέλα θα ζω/ σε τούτη τη χώρα/ ώσπου να ΄βρω νερό/ γιατί ανήκω εδώ.


Στίχοι - Μουσική: Νίκος Πορτοκάλογλου

Τα καράβια μου καίω
τα καράβια μου καίω - τα καίω
δε θα πάω πουθενά.

Μπρος στα πόδια σου κλαίω
μη μ΄αφήσεις σου λέω - σου λέω
να σ΄αφήσω ξανά.

Κι ας μη μου ΄χεις χαρίσει ποτέ
ένα χάδι ως τώρα
πάντα εδώ θα γυρνώ.

Από πείσμα και τρέλα θα ζω
σε τούτη τη χώρα
ώσπου να ΄βρω νερό
γιατί ανήκω εδώ.

Τα παιδιά στην κερκίδα
είναι η μόνη σου ελπίδα - ελπίδα
πρωινός ουρανός

Σταυρωμένη πατρίδα
μες στα μάτια σου είδα -αχ είδα
της ανάστασης φως.

 Όποιος σε δει
για μια στιγμή
δίχως του πένθους
το μαύρο μανδύα.
Θα ΄σαι εσύ
θεά γυμνή
η αμαρτία του
κι η τιμωρία.
Σαν οπτασία
για μια ζωή.

Κι ας μη μου ΄χεις χαρίσει ποτέ
ένα χάδι ως τώρα
πάντα εδώ θα γυρνώ.

Από πείσμα και τρέλα θα ζω
στην έρημη χώρα
ώσπου να ΄βρω νερό
γιατί ανήκω εδώ.

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2011

Αντικαταναλωτικά (2) - Ο "καλός" καταναλωτής


Ο καταναλωτής "κατασκευάζεται".... Ο άνθρωπος δεν γεννήθηκε για να καταναλώνει ότι του "πασάρουν" τα ΜΜΕ και τα  Lifestyle περιοδικά...
Άλλες αξίες, άλλες προτεραιότητες.... Σεβασμός στη Φύση και στον άνθρωπο...

Αντικαταναλωτικά (1)


Να ανακαλύψουμε άλλες αξίες και όχι αυτές που μας "σερβίρουν". 

Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ - Η εξέγερση συνέπεσε με την ομαδική αντίσταση για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος στην Πάχη Μεγάρων


Σε λίγες ημέρες, την Πέμπτη 17 Νοεμβρίου, έχουμε την επέτειο του Πολυτεχνείου...
Το Πολυτεχνείο ΖΕΙ - Κλικάρετε στην εικόνα για να δείτε το ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ και ΕΔΩ για να επισκεφτείτε το blog ΒΟΥΡΚΑΡΙ που περιγράφει την εξέξερση των Μεγαριτών ενάντια στα σχέδια για εργοστάσια στην Πάχη το 1973. 
Η εξέγερση των Μεγαριτών για να μη γίνουν τα διυλιστήρια στην Πάχη θεωρείται από ιστορικούς του οικολογικού κινήματος "ως την πρώτη ομαδική αντίσταση για την προστασία του περιβάλλοντος στην Ελλάδα"
Ωστόσο έχουν υπάρξει συλλογικές αντιδράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος αρκετά νωρίτερα στην Ελευσίνα για την τσιμεντόσκονη από το εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ, σύμφωνα με μαρτυρία του κ.Θανάση Λεβέντη (πρώην βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ - τώρα ΔΗΑΡ), στις οποίες συμμετείχαν πολλοί κάτοικοι, το 1966 (?). 

Απόσπασμα από την ανακοίνωση των Μεγαριτών: 
" ...Το μεσημέρι 16 Νοεμβρίου 1973, επιτροπή των αγροτών από τα Μέγαρα, που είχαν ξεσηκωθεί ενάντια στις απαλλοτριώσεις της γης τους, επισκέπτονται τη Συντονιστική Επιτροπή και ο σταθμός μεταδίδει: «Ο λαός των Μεγάρων στέκεται και υπόσχεται να αγωνιστεί στο πλευρό του φοιτητικού και εργαζόμενου λαού... Ο αγώνας είναι κοινός... Δεν είναι μόνο για την πόλη των Μεγάρων ή το Πολυτεχνείο... Είναι για την Ελλάδα. Για το λαό της που θέλει να καθορίσει τη ζωή του. Να πορευτεί στο δρόμο της προκοπής. Βασική προϋπόθεση, η ανατροπή της δικτατορίας και η αποκατάσταση της δημοκρατίας».... 
--------- 
Οι αγώνες των Μεγαριτών στάθηκε η αφορμή να γίνει ταινία από τον σκηνοθέτη Γιώργο Τσεμπερόπουλο (1974) και θεωρείται ότι είναι η πρώτη οικολογική ταινία που έγινε στην Ελλάδα.
Την ταινία ΜΕΓΑΡΑ θα προβάλουμε και στο Χαϊδάρι.
------------------
Το θέμα αυτό το αναρτήσαμε για πρώτη φορά το 2009 και θα το αναρτούμε συνεχώς γιατί η "Μνήμη και η Λήθη..." περισσότερα ψάξτε το...

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Bob Marley - Three Little Birds: Rise up this mornin'/ Smiled with the risin' sun

"Don't worry 'bout a thing,/'Cause every little thing gonna be all right."


Καλημέρα και καλή εβδομάδα...


Ο Bob Marley μας προσκαλεί "Rise up this mornin',/ Smiled with the risin' sun..." και να τραγουδήσουμε  "Don't worry 'bout a thing,/'Cause every little thing gonna be all right."


"Κάθε μικρό πράγμα (πρόβλημα) θα πάει καλά (θα επιλυθεί)" το ερώτημα όμως είναι πως θα επιλυθούν τα μεγάλα προβλήματα του πλανήτη όπως η φτώχεια, η πείνα,  η λειψυδρία, η μετανάστευση, οι πόλεμοι, ή ανεργία, η κλιματική αλλαγή κ.λπ.


Ας απολαύσουμε το τραγούδι του Bob Marley από "πιτσιρίκια" στη Τζαμάικα. 


(Κάτι γνώρισε ο Μάνος Λοΐζος με τα "μακρινά ταξίδια στη Τζαμάικα") 

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2011

Την απάντηση στην πολυεπίπεδη κρίση τη δίνει η Patti Smith: People Have the Power

Καλό μήνα...

"Η φύση δεν ανέχεται τα κενά..." - "People have the power..." 

Απολαύστε το....

People Have the Power by Patti Smith

I was dreaming in my dreaming
of an aspect bright and fair
and my sleeping it was broken
but my dream it lingered near
in the form of shining valleys
where the pure air recognized
and my senses newly opened
I awakened to the cry
that the people / have the power
to redeem / the work of fools
upon the meek / the graces shower
it's decreed / the people rule

The people have the power (4)


Vengeful aspects became suspect
and bending low as if to hear
and the armies ceased advancing
because the people had their ear
and the shepherds and the soldiers
lay beneath the stars
exchanging visions
and laying arms
to waste / in the dust
in the form of / shining valleys
where the pure air / recognized
and my senses / newly opened
I awakened / to the cry

Where there were deserts
I saw fountains
like cream the waters rise
and we strolled there together
with none to laugh or criticize
and the leopard
and the lamb
lay together truly bound
I was hoping in my hoping
to recall what I had found
I was dreaming in my dreaming
god knows / a purer view
as I surrender to my sleeping
I commit my dream to you

The power to dream / to rule
to wrestle the world from fools
it's decreed the people rule
it's decreed the people rule
LISTEN
I believe everything we dream
can come to pass through our union
we can turn the world around
we can turn the earth's revolution
we have the power
People have the power ...

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

17 Σεπτεμβρίου: Antibank Day/ Με "φλαμένκο" στη Σεβίλη η ομάδα flo6x8 παρεμβαίνει


Ας δούμε δύο video από τη Σεβίλη. Η ομάδα flo6x8 Flamenco antibankers (Δείτε ΕΔΩ) παρεμβαίνει με χορούς μπροστά από τράπεζες και απαιτεί διαφάνεια.
ΕΔΩ ΕΔΩ

Συνεχίζουμε από την προ προηγούμενη ανάρτηση και στην αναφορά του Δημήτρη Πουλικάκου:
"Και (last but not least) ας μην ξεχάσουμε και το ελληνικό μας, σωτήριο πολλές φορές, χιούμορ! Μην υποτιμάτε το χιούμορ! ....Το θέμα δεν είναι να αιματοκυλιστούμε! Η Εξουσία σήμερα δεν τρομοκρατείται με τη βία... Αυτό που κατατρομάζει την Εξουσία σήμερα (και ανέκαθεν η αλήθεια είναι), αυτό που η Εξουσία φοβάται σήμερα πάνω και πέρα απ' όλα, είναι η ξεφτίλα!!"

Το Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου προγραμματίζονται διεθνείς κινητοποιήσεις ενάντια στις τράπεζες και τους τραπεζίτες. Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ για την Antibank day.

Στην Ελλάδα προγραμματίζεται την ίδια ημέρα, στην Αθήνα έξω από το Χρηματιστήριο, συγκέντρωση διαμαρτυρίας... Περισσότερα θα μάθουμε...

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Το Οικολογικό Πρόσωπο του Θανάση Βέγγου Νο2 και ο Δημήτρης Πουλικάκος

[Ο Θανάσης Βέγγος στον Έβρο, στο ρόλο του θηροφύλακα στην "τελευταία νανόχηνα". Από την ταινία "Όλα είναι δρόμος" του Παντελή Βούλγαρη]

[Ο Δημήτρης Πουλικάκος τραγουδά στη Μεσοχώρα για τον Αχελώο, 2008. Περισσότερα ΕΔΩ]


Όταν πέθανε ο "καλός μας άνθρωπος" Θανάσης Βέγγος είχαμε αναρτήσει το θέμα "Το Οικολογικό πρόσωπο του Θανάση Βέγγου" (Διαβάστε ΕΔΩ)

Σήμερα διάβασα δύο θέματα στο Face Book, το πρώτο ήταν ένα απόσπασμα από την ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου "Το βλέμμα του Οδυσσέα", 1995 (ΕΔΩ) με το Θανάση Βέγγο στο ρόλο του ταξιτζή, που "σέβεται το χιόνι", να κάνει διαπιστώσεις για το μέλλον της Ελλάδος και να "ταΐζει" τη φύση με ένα μπισκότο και το δεύτερο ένα άρθρο του "θείου Μήτσου" Δημήτρη Πουλικάκου με τίτλο "Ζωή να 'χουμε, ζωή θα 'χουμε;"

Τι λέει ο Βέγγος: «Η Ελλάδα πεθαίνει…. Πεθαίνουμε σαν λαός.. κάναμε τον κύκλο μας, δεν ξέρω σε πόσες χιλιάδες χρόνια… ανάμεσα σε σπασμένες πέτρες και αγάλματα και … πεθαίνει – αλλά αν είναι να πεθάνει η Ελλάδα να πεθάνει γρήγορα, γιατί η αγωνία κρατάει πολύ και κάνει πολύ θόρυβο… Μωρή φύση…. Μόνη σου είσαι… μόνος μου είμαι και εγώ… πάρε ένα μπισκότο».

Τι λέει ο Πουλικάκος: "...Στους ίδιους τους λαούς πλέον εναπόκειται να οργανωθούν με τέτοιους τρόπους ρηξικέλευθους, ευφάνταστους, με νέους όρους ποιότητας ζωής, ανοχής της διαφορετικότητας επιτέλους, συμπόνιας και αλληλεγγύης, καθώς και με νέα γλώσσα, που δεν θα είναι αυτή η ξύλινη γλώσσα που μας πληγώνει κάθε μέρα, όπου οι λέξεις και οι έννοιες έχουνε χάσει πια τη σημασία τους! Και (last but not least) ας μην ξεχάσουμε και το ελληνικό μας, σωτήριο πολλές φορές, χιούμορ! Μην υποτιμάτε το χιούμορ! ....Το θέμα δεν είναι να αιματοκυλιστούμε! Η Εξουσία σήμερα δεν τρομοκρατείται με τη βία. Τουναντίον μάλιστα! Στην ήσσονα τυχόν βία κάποιας λαϊκής -ας πούμε- εξέγερσης, αντιτάσσει την μείζονα δική της κατασταλτική, κρατική τρομοκρατία. Αυτό που κατατρομάζει την Εξουσία σήμερα (και ανέκαθεν η αλήθεια είναι), αυτό που η Εξουσία φοβάται σήμερα πάνω και πέρα απ' όλα, είναι η ξεφτίλα!! Οτιδήποτε μπορεί να καταρρακώσει την άρρωστη σοβαροφάνειά της!!! " (Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ)

ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ; - Δεν υπάρχει. Αν υπάρχει ας το βγάλουμε μόνοι μας...

(Επόμενη ανάρτηση: Antibank day 17/9/2011 και flo6x8)

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2011

Από τον Μπούτσκιν και το Je veux στο "Χωριό με τους νερόμυλους" του Ακίρα Κουροσάβα


Watch Akira Kurosawa's Dreams in Entertainment  |  View More Free Videos Online at Veoh.com

Συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης ας "βαδίσουμε" Οικολογικότερα προς το "Χωριό με τους νερόμυλους" από τα Όνειρα (Dreams) του Ακίρα Κουροσάβα.
O σοφός γέρος λέει ότι "Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει ότι στην πραγματικότητα είναι μέρος της φύσης"

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Από την "Κοινωνική Οικολογία" του Μπούτσκιν στο "Je veux, Θέλω" της ΖΑΖ



Τι σχέση έχει το εξώφυλλο του Αναγνωστικού της Β' Δημοτικού (1974) με την "Κοινωνική Οικολογία" του Αμερικάνου Μάρεϊ Μπούτσκιν και με το τραγούδι "Je veux-Θέλω" της Γαλλίδας Zaz θα λέγαμε ότι έχει κάποια σχέση αλλά όχι απόλυτη...

Το θέμα είναι μεγάλο για να αναλύσουμε τον όρο "Οικολογία" και να τον συγκρίνουμε με τον όρο "Περιβάλλον" που είναι πιο αποδεκτός και λιγότερο "συκοφαντημένος".
Να πούμε κατ΄ αρχάς ότι Οικολογία δεν είναι μόνο "δενδροφύτευση" ή μόνο "φυσιολατρία", είναι κυρίως τρόπος και αξίες ζωής που έρχεται σε πλήρη σύγκρουση με τις καπιταλιστικές αξίες της μεγέθυνσης, του κέρδους, του φαίνεσθαι, της εκμετάλλευσης ανθρώπινων και φυσικών πόρων,της υπερκατανάλωσης κ.λπ.

Ο θεωρητικός της Κοινωνικής Οικολογίας Μάρεϊ Μπούκτσιν (ΕΔΩ) θεωρούσε ότι α) «κανένα από τα βασικά οικολογικά προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε σήμερα δεν μπορεί να επιλυθεί χωρίς μια βαθιά κοινωνική μεταβολή» β) «ο καπιταλισμός δεν μπορεί να «πιεσθεί» να θέσει φρένο στην ανάπτυξή του, όπως ακριβώς δεν μπορούμε να «πείσουμε» ένα ανθρώπινο ον να σταματήσει να αναπνέει. Οι προσπάθειες να δημιουργηθεί ένας «πράσινος» ή «οικολογικός» καπιταλισμός είναι καταδικασμένες σε αποτυχία, εξαιτίας της ίδιας της φύσης του συστήματος, που είναι ένα σύστημα συνεχούς ανάπτυξης».

Αλλά εδώ ας κάνουμε ένα μουσικό διάλειμμα για να ακούσουμε το "Je veux-Θέλω" (Επιλέξαμε την "εκτέλεση δρόμου" - υπάρχουν και άλλες εκτελέσεις από την ίδια τη τραγουδίστρια).
Πιστεύουμε ότι το τραγούδι "Je veux-Θέλω" περιγράφει με διαφορετικό αλλά και πιο σύντομο τρόπο τον όρο "Κοινωνική Οικολογία" του Μπούτσκιν


Donnez-moi une suite au Ritz, je n'en veux pas
Χάρισε μου μια σουίτα στο ξενοδοχείο Ritz, δεν την θέλω

Des bijoux de chez Chanel, je n'en veux pas
Τα Chanel κοσμήματα, δεν τα θέλω

Donnez-moi une limousine, j'en ferais quoi ?
Χάρισε μου μια λιμουζίνα, τι να την κάνω;

Offrez-moi du personnel, j'en ferais quoi ?
Πρόσφερε μου προσωπικό, τι να το κάνω;

Un manoir à Neufchatel, ce n'est pas pour moi
Μια έπαυλη στο Neufchatel, δεν είναι για 'μένα

Offrez-moi la Tour Eiffel, j'en ferais quoi ?
Πρόσφερε μου τον πύργο του Eiffel, τι να τον κάνω;

Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
Θέλω αγάπη, χαρά και καλή διάθεση

Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
Δεν είναι τα χρήματά σου που θα με κάνουν ευτυχισμένη

Moi je veux crever la main sur le coeur
Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά

Allons ensemble, découvrir ma liberté
Πάμε μαζί, ας ανακαλύψουμε την ελευθερία

Oubliez donc tous vos clichés
Ξέχνα όλα τα στερεότυπα σου

Bienvenue dans ma réalité
καλώς ήρθες στην δική μου πραγματικότητα

J'en ai marre de vos bonnes manières, c'est trop pour moi
Κουράστηκα με τους καλούς σου τρόπους· είναι υπερβολικοί για 'μένα

Moi je mange avec les mains et je suis comme ça
Τρώω με τα χέρια μου, έτσι είμαι

Je parle fort et je suis franche, excusez-moi
Μιλάω δυνατά και είμαι ειλικρινής, συγγνώμη

Finie l'hypocrisie, moi je me casse de là
Ας τελειώνουμε με την υποκρισία, εγώ σταματάω

J'en ai marre des langues de bois
Κουράστηκα με τα διφορούμενα λόγια

Regardez-moi, de toute manière je vous en veux pas et je suis comme ça !
Κοίταξε με, δεν έχω θυμώσει καν μαζί σου, απλώς έτσι είμαι!

Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
Θέλω αγάπη, χαρά και καλή διάθεση

Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
Δεν είναι τα χρήματά σου που θα με κάνουν ευτυχισμένη

Moi je veux crever la main sur le coeur
Θέλω να πεθάνω με το χέρι στην καρδιά

Allons ensemble, découvrir ma liberté
Πάμε μαζί, ας ανακαλύψουμε την ελευθερία

Oubliez donc tous vos clichés
Ξέχνα όλα τα στερότυπα σου

Bienvenue dans ma réalité
καλώς ήρθες στην δική μου πραγματικότητα.

Μετάφραση ELENAKI (EΔΩ)

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

6η Αυγούστου 1945: Μαύρη επέτειος του βομβαρδισμού της Χιροσίμα/ ΟΧΙ ΣΤΑ ΠΥΡΗΝΙΚΑ




ΑΝΤΙΠΥΡΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ (ΕΔΩ)
Μαύρη επέτειος του βομβαρδισμού της Χιροσίμα
Πυρηνικά όπλα-πυρηνική ενέργεια δεν μπορούν να συνυπάρξουν με την ανθρωπότητα

Η 6η Αυγούστου 1945 έχει καταγραφεί ως μία από τις πλέον σκοτεινές σελίδες της ανθρώπινης ιστορίας, καθώς τότε συντελέστηκε από τις ΗΠΑ ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Η βόμβα ουρανίου με το προσωνύμιο “Little Boy” που έπληξε τη Χιροσίμα και η αντίστοιχη πλουτωνίου με το προσωνύμιο “Fat man” που έπληξε το Ναγκασάκι, προκάλεσαν το θάνατο 300.000 ανθρώπων και άφησαν ανεξίτηλα σημάδια και ασθένειες σε όσους επέζησαν από την καταστροφή.

Εξήντα έξι χρόνια μετά, ο πυρηνικός αφοπλισμός παραμένει ένα από τα κυρίαρχα αιτήματα της Παγκόσμιας Κοινής Γνώμης.

Εξήντα έξι χρόνια μετά, το Αντιπυρηνικό Παρατηρητήριο Μεσογείου ως τμήμα του παγκόσμιου αντιπυρηνικού κινήματος συνεχίζει τον αγώνα για την κατάργηση όλων των πυρηνικών όπλων, ιδιαίτερα στη «θερμή» και γεωπολιτικά ρευστή γειτονιά μας, έχοντας ως κυρίαρχο στόχο τη μετατροπή της Μεσογείου και της Μέσης Ανατολής σε Ζώνη Ειρήνης, ελεύθερη από πυρηνικά και όπλα μαζικής καταστροφής.

Διακηρύσσουμε ότι τα πυρηνικά όπλα και η πυρηνική ενέργεια δεν μπορούν να συνυπάρξουν με την Ανθρωπότητα. Ζητάμε από την Ελληνική Κυβέρνηση να πάρει όλες τις απαραίτητες διεθνείς πρωτοβουλίες για την κατάργηση όλων των πυρηνικών όπλων και για την αποτροπή εγκατάστασης νέων πυρηνικών σταθμών στην ευρύτερη περιοχή.
----------------
Με αφορμή την μαύρη επέτειο προτείνουμε να δείτε δύο από τα "Όνειρα" (1990) του Ακίρα Κουροσάβα:

- "Το βουνό Φούτζι στα κόκκινα". Ένα όνειρο για τη ραδιενέργεια και την πυρηνική καταστροφή. ΕΔΩ.

- "Το χωριό με τους νερόμυλους". Ο ρόλος των επιστημόνων, αξία της νύχτας και της μέρας. Ένα όνειρο για τις πραγματικές αξίες των ανθρώπων."Οι άνθρωποι έχουν ξεχάσει ότι στην πραγματικότητα είναι μέρος της φύσης. ΕΔΩ.
-----------------
Η ανάρτηση αφιερώνεται στον Πάνο Τριγάζη, αγωνιστή της ειρήνης και του αντιπυρηνικού κινήματος.