Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SOLIDARITY. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα SOLIDARITY. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 21 Απριλίου 2016

Η Κοινωνική Κουζίνα "Ο άλλος άνθρωπος" στο Χαϊδάρι | Φωτογραφίες και ρεπορτάζ - Τετάρτη 20-4-2016 | ΕΥΓΕ σε όλους


Τετάρτη 20-4-2016 πλατεία Ηρώων Χαϊδάρι ! Ακόμη ένα όμορφο, αλληλέγγυο, ηλιόλουστο μεσημέρι με φίλους, γνωστούς και αγνώστους! Με πεντανόστιμη σαρδέλα και σκουμπρί στο φούρνο από τον Nikos Nakosκαι Christos Nakos, με φρέσκο ψωμί από Antwnia Parastatidi, λάδι από Ioannis Telemes και βοήθεια στο μαγείρεμα από όλους !!! Κοινωνική κουζίνα "ο άλλος άνθρωπος "Η αλληλεγγύη είναι το όπλο μας!!
[από το προφίλ του συνδημότη μας Φώτη Δημήτρουλα που συμμετέχει στον "άλλο άνθρωπο"]

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Πρόσφυγας ή Μετανάστης; - Άνθρωπος | ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ & ΔΗΜΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ

Παρασκευή 22 Απριλίου, 7:30 μ.μ. 

Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ 2ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ: 
«ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ Ή ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ; …ΑΝΘΡΩΠΟΣ» 
ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 22 ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΙΣ 7.30 μ.μ. ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ 

«ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΝΕΑΝΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ.

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ.
ΜΑΖΕΥΟΥΜΕ ΕΙΔΗ ΠΡΩΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ.

Γραφείο Τύπου Δήμου Χαϊδαρίου

Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Το Χαϊδάρι ανοίγει την αγκαλιά του στους πρόσφυγες στο Σκαραμαγκά | Επιλογές από δημοσιεύματα των ΜΜΕ



Ο Αντιπεριφερειάρχης Δυτικού Τομέα κ.Σπύρος Τζόκας και ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κ.Μιχάλης Σελέκος [με συνεργάτες τους] στο χώρο φιλοξενίας προσφύγων στο Σκαραμαγκά συνομιλούν με τον υπεύθυνο του Πολεμικού Ναυτικού

[Η εγκατάσταση κοντέινερ στο Σκαραμαγκά - Ανενεργός χώρος των Ναυπηγείων]

[Ο χώρος φιλοξενίας προσφύγων πριν από την εγκατάσταση των κοντέινερ]

[Προσφυγόπουλα παίζουν μπάλα...]

[Οι συνθήκες παραμονής των προσφύγων στο λιμάνι του Πειραιά]

[Ο Σκαραμαγκάς γέμισε για την ώρα | Πρόσφυγες από τον Πειραιά και από άλλα μέρη χωρίς υποδομές έχουν μεταφερθεί έξω από το χώρο φιλοξενίας στο Σκαραμαγκά και περιμένουν να φιλοξενηθούν σε καλύτερες συνθήκες]

O ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. Χαϊδαρίου είχε πάρει σαφή θέση για το θέμα της φιλοξενίας στο Σκαραμαγκά. Με ανακοίνωση του συλλόγου με τίτλο "Από τα όμορφα λόγια περί αλληλεγγύης και τις καλές πράξεις ας καλοδεχτούμε τους πρόσφυγες στο Χαϊδάρι" [19/3/2016 ΕΔΩ] αλλά και προβάλλοντας την αρχική ανακοίνωση της Δημοτικής Αρχής [20/3/2016 ΕΔΩ], την προετοιμασία του χώρου φιλοξενίας και την επίσκεψη του Αναπληρωτή Υπουργού κ.Δημήτρη Βίτσα [4/4/2016 - ΕΔΩ].

Επιλογές από σχετικά δημοσιεύματα των ΜΜΕ:
Το Χαϊδάρι ανοίγει την αγκαλιά του στους πρόσφυγες [ΕΔΩ]
Παρεμβάσεις της Περιφέρειας Αττικής για το κέντρο προσφύγων του Σκαραμαγκά [ΕΔΩ]
Στην... ουρά για μια θέση στον Σκαραμαγκά [ΕΔΩ]
Πρόσφυγες έχουν συγκεντρωθεί στο Σκαραμαγκά [ΕΔΩ]
Σε 120 οικισμούς στον Σκαραμαγκά εγκαταστάθηκαν 1.050 πρόσφυγες από τον Πειραιά [ΕΔΩ]
Κυρίτσης: Ο Σκαραμαγκάς λειτουργεί ως «κράχτης» για τους πρόσφυγες [ΕΔΩ]
Ικανοποιημένη η κυβέρνηση από το ρυθμό αποσυμφόρησης του Πειραιά [ΕΔΩ]

Ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. θα συνεχίσει να στηρίζει και να συμμετέχει σε κάθε προσπάθεια αλληλεγγύης και συμπαράστασης για να υπάρξει όσο το δυνατόν ανθρώπινη παραμονή των προσφύγων στους χώρους φιλοξενίας στο Σκαραμαγκά αλλά και σε κάθε χώρο.
Στο Χαϊδάρι θα συμμετέχει μέσω του Δήμου.

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

Χαμογέλα στον τοίχο που ενώνει! στο 7ο Γυμνάσιο Χαϊδαρίου


Χαμογέλα στον τοίχο που ενώνει!

Οι μαθητές του 7ου Γυμν. Χαϊδαρίου δημιουργούν το δικό τους τοίχο αλληλεγγύης στη συμβολή των οδών Δωδεκανήσου και Κριεζώτου.

Μας καλούνε να προσφέρουμε με ΣΕΒΑΣΜΟ και χωρίς συναισθηματική εμπλοκή!Όπως μας είπαν, σκοπός τους είναι η αναζήτηση με κλειδί τις λέξεις ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ, ΣΕΒΑΣΜΟΣ, ΕΛΠΙΔΑ. 

Οι μαθητές επιλέγουν, υιοθετούν και επιμελούνται ένα χώρο στον οποίο μπορούν “να φτάνουν” είδη απαραίτητα σε κάποιους που αδυνατούν να αγοράσουν.

Για να επιτύχουν το σκοπό τους απαραίτητη θεωρούν την ύπαρξη και διατήρηση της αισθητικής του χώρου, την επιλογή τυποποιημένων τροφίμων, τη συσκευασία των ειδών με καθαρές τσάντες και ετικέτες που πληροφορούν για το περιεχόμενο τους και την αποφυγή κάθε ενέργειας που παραπέμπει σε εικόνα γύρω από κάδο απορριμμάτων. Σχετικές καρτέλες στο χώρο ενισχύουν αυτή την προσπάθεια. 

Η δράση αυτή έρχεται να υλοποιήσει σχετική πρόταση του συλλόγου ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙΣ Χαϊδαρίου.

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

H προετοιμασία για την εγκατάσταση προσφύγων στο Σκαραμαγκά προχωράει με την τοποθέτηση κοντέινερ | Η Δυτική Αθήνα/Αττική καλωσορίσει τους πρόσφυγες




O Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ.Δημήτρης Βίτσας επισκέφτηκε την Κυριακή 3/3/2016 το Σκαραμαγκά (προβλήτα που δεν χρησιμοποιείται) και ενημερώνεται από στελέχη του Πολεμικού Ναυτικού το οποίο θα έχει την ευθύνη της λειτουργίας του χώρου.
Ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. από την πρώτη ημέρα που προέκυψε το θέμα της εγκατάστασης προσφύγων στο Χαϊδάρι πήρε σαφή θέση και καλωσόρισε τους πρόσφυγες [ΕΔΩ] όπως και ο Δήμος Χαϊδαρίου [ΕΔΩ] εκφράζοντας αρκετές επιφυλάξεις, που δεν εναντιώνονται όμως  στη φιλοξενία των ταλαιπωρημένων συνανθρώπων μας.
--------
O OIKO.ΠΟΛΙ.Σ. εκτιμά ότι ανεξαρτήτως από τις υποδομές, την οργάνωση, τη διαχείριση του χώρου κ.λπ. θα χρειαστεί η συμμετοχή των εθελοντών, η αλληλεγγύη  και η στήριξη της κοινωνίας για να λειτουργήσει ικανοποιητικά ο χώρος.
Για το θέμα αυτό θα επανέλθουμε. 

Σάββατο 19 Μαρτίου 2016

Από τα όμορφα λόγια περί αλληλεγγύης και τις καλές πράξεις ας καλοδεχτούμε τους πρόσφυγες στο Χαϊδάρι


Ανθέων 72, 124 61, Χαϊδάρι | sofiadimitriou@gmail.com

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 19/3/2016

Από τα όμορφα λόγια περί αλληλεγγύης και τις καλές πράξεις ας καλοδεχτούμε τους πρόσφυγες στο Χαϊδάρι

Με αφορμή την έκτακτη σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου Χαϊδαρίου, το Σάββατο 19/3/2016, το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. συνεδρίασε και αποφάσισε ομόφωνα τα εξής:

1.      Συμφωνεί και καλωσορίζει τους πρόσφυγες στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, ή σε όποιον άλλον χώρο κριθεί κατάλληλος π.χ. Στρατόπεδο. Από τα όμορφα λόγια περί αλληλεγγύης και τις καλές πράξεις ας καλοδεχτούμε τους πρόσφυγες στο Χαϊδάρι
2.      Η απόφασή μας αυτή έρχεται ως συνέχεια των προηγουμένων δράσεων αλληλεγγύης του συλλόγου μας, με τη συλλογή τροφίμων και ειδών προσωπικής υγιεινής στους καταυλισμούς των προσφύγων στον Ελαιώνα και στον Πειραιά.
3.      Να σταματήσουν οι πόλεμοι και το εμπόριο όπλων που τους προκαλούν.
4.      Περισσότεροι ανθρώπινοι χώροι φιλοξενίας προσφύγων στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.
5.      Καλούμε το Δημοτικό Συμβούλιο Χαϊδαρίου, τους πολιτικούς και κοινωνικούς φορείς, την εκκλησία και κάθε πολίτη, να καλωσορίσει τους πρόσφυγες και να «απαλύνει» τον πόνο τους.

Η Πρόεδρος Σοφία Ψαρρού -  Δημητρίου                                                                                    
Η Γραμματέας Μαρία Μπουρδάκη


Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Γιάννης Μπαξεβάνης "Η συμπαράσταση των Ελλήνων στους πρόσφυγες με κάνει περήφανο"

[Η Ελλάδα δείχνει το δρόμο: Πρωτοφανές κύμα αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες στο Σύνταγμα | Κυριακή 6 Μαρτίου 2016 | O OIKO.ΠΟΛΙ.Σ. παρέδωσε είδη για τα παιδιά και τις γυναίκες  στο Λιμάνι του Πειραιά την Παρασκευή 4 Μαρτίου και προβάλλει τρόπους αλληλεγγύης | Κάθε Τρίτη 6:30μ.μ. - 8:00μ.μ. στα γραφεία του ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. συλλέγουμε σερβιέτες για γυναίκες, πάνες και μπάρες δημητριακών και παιδιά]
-------------------
ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γιάννη Μπαξεβάνη
Προς κύριο Μητσοτάκη υποψήφιο πρωθυπουργό.

Δεν κάνω πολιτική...η πολιτική με αηδιάζει. Απλά για να μην ξεχνάμε την ιστορία
Είναι ΝΤΡΟΠΗ κ. Μητσοτάκη να κατηγορείς την κυβέρνηση ότι γέμισε την Ελλάδα καταυλισμούς γιατί έτσι θεωρείς ότι θα κερδίσεις περισσότερους ψήφους .
Όταν βλέπω την Ελλάδα γεμάτη καταυλισμούς κλαίω.Αλλά κλαίω από συγκίνηση. Γιατί έτσι και πολύ χειρότερα ήταν η Ελλάδα πριν κάποια χρόνια.
Οι άνθρωποι τότε δικοί μας γονείς ένιωσαν αγάπη και συμπαράσταση από κάποιους και μίσος και κακία από κάποιους άλλους...

Η συμπαράσταση των Ελλήνων με κάνει περήφανο.
ΔΗΛΑΔΉ εσύ τι θα έκανες αν ήσουν κυβέρνηση; θα τους πέταγες στη θάλασσα;
Μήπως δεν είναι μέσα στα βασικά δικαιώματα του ανθρώπου καταχωρημένα στον ΟΗΕ να έχουν άσυλο όταν στη χώρα τους είναι πόλεμος;
Μήπως οι μισοί και πλέον Έλληνες δεν έχουν προγόνους πρόσφυγες;
Ποιος είναι αυτός ο θεός που λέει: Μην αγαπάς τον πλησίον σου αν είναι αλλόθρησκος;
Μήπως ξεχνάτε πόσοι Έλληνες μετανάστευσαν τα τελευταία χρόνια; χωρίς πολέμους στην Ελλάδα.
Μήπως ξεχνάτε ότι ο πληθωρισμός της Ελλάδας έχει πέσει πολύ περισσότερο τα τελευταία χρόνια;
Μήπως η Ελλάδα έχει ανάγκη από νέο αίμα? Που σε 3...4 γενιές θα γίνουν και αυτοί Έλληνες, όπως τόσα μεταναστευτικά κύματα σε όλο τον κόσμο....Όπως θα γίνουν σε μερικές γενιές Αμερικάνοι οι Έλληνες που μετανάστευσαν εκεί.
Μήπως δεν έχουμε δικαίωμα σαν χωρία να μιλάμε ρατσιστικά ;με παππού πρόσφυγα και πατέρα μετανάστη.

Ένας πρόσφυγας ξεριζωμένος. 
Και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος.

Γιάννης Μπαξεβάνης