Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Γ.Μαγκριώτης: Επιβεβαιώνει το χάος με τους 7 έτοιμους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ που δεν παραδίδονται - Ο κίνδυνος να επιστραφεί η κοινοτική χρηματοδότηση 463 εκατ.Ευρώ υπάρχει - Καμία χρονική δέσμευση - Οι ΕΠΙΒΑΤΕΣ έχουν διακαιώματα - Δράση ΤΩΡΑ

[Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης... Θαυμάστε τον μαζί με τη συντροφία του]

Η Πρωτοβουλία Πολιτών "Διεκδικούμε το ΜΕΤΡΟ ΔΥΤΙΚΑ" που συμμετέχει και ο ΟΙΚΟ.ΠΟΛΙ.Σ. είχε αναρτήσει στις 14 Σεπτεμβρίου 2011 ότι η εταιρεία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. έστειλε επιστολή στον αρμόδιο υπουργό κ.Ραγκούση με την οποία του επισήμανε το κίνδυνο να υποχρεωθεί η χώρα μας να επιστρέψει τη κοινοτική χρηματοδότηση 463 εκατ. ΕΥΡΩ, αν δεν παραδοθούν οι 7 έτοιμοι σταθμοί (3 Δυτικά και 4 στα Νότια). Δείτε την ανάρτηση ΕΔΩ.

Προφανώς η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., έστειλε την επιστολή για να πετάξει το "μπαλάκι" από πάνω της, γιατί είναι βέβαιο ότι θα ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ αστικές και ποινικές ευθύνες αν η χώρα (εμείς δηλαδή) αναγκαστεί να επιστρέψει αυτό το τεράστιο ποσό, τη στιγμή μάλιστα που μας έχουν περικόψει μισθούς και συντάξεις και μας έχουν τρελάνει στους φόρους (επαγγελματίες και μισθωτούς).

Το θέμα της μη λειτουργίας των 7 σταθμών έχει γίνει τώρα "ψωμοτύρι" στη βουλή. Οι ερωτήσεις βουλευτών πάνε και έρχονται, μέχρι στιγμής έχουν κάνει ερωτήσεις: Πρωτόπαπας (ΠΑΣΟΚ), Δρίτσας (ΣΥΡΙΖΑ), Κουβέλης/Λεβέντης/Ψαριανός (ΔΗΜΑΡ), Καλογιάννης (Ν.Δ), Παπαδημούλης (ΣΥΡΙΖΑ) και δεν αποκλείεται να έχουν κάνει και άλλοι που δεν έχουμε επαφή.

Οι απαντήσεις εντελώς "της πλάκας". Καμία δέσμευση, κανένα χρονοδιάγραμμα. Οι απαντήσεις του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων είναι αόριστες, ωστόσο μπορείς να διακρίνεις ότι οι άνθρωποι είναι παρατηρητές. Αναρωτιόμαστε είναι ηλίθιοι; Τα 463 εκατ.Ευρώ που ενδεχομένως επιστρέψει η χώρα μας είναι μικρό ποσό για τη τσέπη τους;

Tο γεγονός ότι χάνει το ΜΕΤΡΟ 65 εκατ.το χρόνο από τα εισιτήρια, χωρίς τις διαφημίσεις, σε περίπτωση που οι σταθμοί λειτουργούσαν δεν τους ενδιαφέρει;

Τα οφέλη που θα έχουμε ως επιβάτες προφανώς δεν τους ενδιαφέρει καθόλου, γιατί οι κύριοι "κινούνται αλλιώς" και με άλλα "μέσα".

Διαβάστε και ΕΔΩ την απάντηση του κ.Μαγκριώτη αλλά κρατήστε τη ψυχραιμία σας:

[Τον κίνδυνο για «ανάκτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση της κοινοτικής συνδρομής», αν τα έργα επεκτάσεων του Μετρό προς το Ελληνικό και την Ανθούπολη αντίστοιχα δεν καταστούν λειτουργικά μέχρι 30/06/2012 και 31/03/2013 επισημαίνει ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Μαγκριώτης με έγγραφό του που διαβιβάστηκε στη Βουλή προς απάντηση ερώτησης του βουλευτή της ΝΔ Σταύρου Καλογιάννη για την ολοκλήρωση των υπό κατασκευή σταθμών του Μετρό της Αθήνας.

Όπως ενημερώνει ο υφυπουργός, οι υπό κατασκευή επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου έχουν ολοκληρωθεί σε ποσοστό περίπου 95%, όσον αφορά στις εργασίες της βασικής σύμβασης κάθε έργου.

Προϋπόθεση όμως για να ολοκληρωθούν πλήρως και να τεθούν σε λειτουργία τα έργα αυτά είναι η υλοποίηση του συστήματος σηματοδότησης.

Ο κ. Μαγκριώτης διευκρινίζει, όμως, ότι η υπογραφή της σχετικής σύμβασης για το σύστημα σηματοδότησης με την εταιρεία Siemens δεν έχει προχωρήσει μέχρι σήμερα, εξαιτίας της εκκρεμότητας του θέματος, αν και ο σχετικός διαγωνισμός έχει ουσιαστικά ολοκληρωθεί περιλαμβανομένης και της θετικής απόφασης του ελέγχου από τη μείζονα σύνθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου πρόσφατα.

Η εκκρεμότητα αυτή αποτελεί τον κύριο λόγο της καθυστέρησης ολοκλήρωσης των έργων, για τα οποία θα απαιτηθεί, προκειμένου να τεθούν σε λειτουργία, χρονικό διάστημα περίπου 8 έως 10 μήνες, μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης για τα συστήματα σηματοδότησης.

«Για τα έργα των επεκτάσεων προς Ελληνικό και Ανθούπολη, εφόσον αυτά δεν καταστούν λειτουργικά μέχρι 30/06/2012 και 31/03/2013 αντίστοιχα, υφίσταται κίνδυνος για ανάκτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση της κοινοτικής συνδρομής», αναφέρει ο υφυπουργός, σημειώνοντας πάντως ότι «παρόμοιος κίνδυνος δεν υφίσταται για το έργο της επέκτασης προς Αγία Μαρίνα (Χαϊδάρι), καθώς η περίοδος επιλεξιμότητας του ΕΣΠΑ για το έργο αυτό λήγει στο τέλος του 2015».]
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ, ΔΟΛ

ΣΧΟΛΙΟ: Για το σταθμό Αγία/Μαρίνα μας λέει το "τέρας" ότι "δεν υπάρχει κίνδυνος γιατί η περίοδος επιλεξιμότητας του ΕΣΠΑ λήγει στο τέλος του 2015". Ρε "τέρας" το έργο αυτό ήταν να παραδοθεί το 2009, έχεις συναίσθηση τις μας λες;
Εμείς θα κάνουμε το χρέος μας. Δεν θα σας αφήσουμε σε χλωρό κλαρί. Όπως έγραφε το πανό στο σταθμό στο Σύνταγμα " Η SIEMENS είναι δικαιολογία, θα σας τρελάνουμε στη διαμαρτυρία" και όχι μόνο.... Δείτε ΕΔΩ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: