[Κλικάρετε ΕΔΩ ή στην φωτογραφία για να μεγεθυνθεί ο χάρτης και να δείτε τους σταθμούς]
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: Συνέπειες από την καθυστέρηση λειτουργίας των σταθμών του Μετρό
Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου (Καθημερινή 9/9/11) ,οι επτά σταθμοί των τριών επεκτάσεων του μετρό(προς Ελληνικό- Χαϊδάρι-Ανθούπολη) ενώ είναι ουσιαστικά έτοιμοι πάνω από 90%, δεν τοποθετηθεί στους σταθμούς και τους συρμούς το ηλεκτρονικό σύστημα σηματοδότησης λόγω του ότι ,τα συστήματα του μετρό είναι της Siemens και συμβατά μόνο με συστήματα της ιδίας εταιρείας.
Δύο μήνες μετά τη σχετική απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το Υπουργείο Υποδομών δεν έχει ακόμα παρουσιάσει το σχέδιο της σύμβασης, ώστε κατόπιν να δοθεί στην Αττικό Μετρό η άδεια να την υπογράψει.
Όπως αναφέρει το ίδιο δημοσίευμα, σχετικό έγγραφο της Αττικό Μετρό αποκαλύπτει, ότι οι συνέπειες της καθυστέρησης λειτουργίας των σταθμών είναι μεγάλες τόσο σε οικονομικό όσο και σε περιβαλλοντικό επίπεδο .
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
· Ποιοι οι λόγοι που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου καθυστερεί επι μακρό χρονικό διάστημα στη λήψη της απόφασης, για την ολοκλήρωση των επτά σταθμών; Πότε προβλέπεται η λειτουργία των σταθμών;
· Αν οι επτά σταθμοί δεν ανοίξουν μέσα στο καθορισμένο από τη σύμβαση χρόνο (2012 ) υπάρχει κίνδυνος απένταξης της κοινοτική χρηματοδότησης των έργων; Υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο; Αν αυτό συμβεί θα πρέπει να επιστραφεί η χρηματοδότηση και αν ναι τι ποσό;
· Έχει εξετάσει το Υπουργείο τις οικονομικές συνέπειες της καθυστέρησης έναρξης λειτουργίας των σταθμών τόσο από τις απώλειες εσόδων λειτουργίας όσο και από το κόστος υπερημερίας των συμβάσεων των εγκατεστημένων στο Έργο Αναδόχων;
Ο ερωτών βουλευτής
Δημήτρης Παπαδημούλης
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Αναμένουμε την απάντηση στην ερώτηση που είχε καταθέσει για το ίδιο θέμα ο βουλευτής και Κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ Χρήστος Πρωτόπαπας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου