Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Το Νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας Αττικής 2021 καταργεί τη Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω!!! - Εμείς δεν καταργούμε από την μνήμη μας την προχειρότητα, τη βλακεία, την κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος

[Ο δρόμος με τις κίτρινες "πινέζες" καταργείται(?) - σύμφωνα με το νέο ΡΣ" - Διαβάστε και την παρουσίαση του θέματος από τη Χαρά Τζαναβάρα ΕΔΩ]


 Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω 2003 - Δέκα χρόνια μετά και αφού κατέστρεψαν το περιβάλλον και το δημόσιο χρήμα αποφάσισαν να την καταργήσουν!!! 
Ευθύνες θα ζητηθούν;
Εμείς αυτή  την περιοχή θα την ονομάσουμε 
"Μνημείο καταστροφής του Περιβάλλοντος, προχειρότητας και κατασπατάλησης του δημοσίου χρήματος"

[α) στο βάθος είναι ο Σκαραμαγκάς β) ευθεία, πάνω από το τούνελ, περνάει το δεύτερο τμήμα της αρχαίας Ιεράς Οδού γ) στη δεξιά πλευρά - στη μέση, το λίγο μπλε που φαίνεται είναι η Λίμνη Κουμουνδούρου]

Γράφαμε πριν από τέσσερα χρόνια: 
[Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω: 
• Δεν είναι τυχαίο που επιλέξαμε να έχουμε μόνιμα στο κάτω μέρος του blog τη φωτογραφία της Δ.Π.ΑΙΓ. Η φωτογραφία είναι από το Φθινόπωρο του 2003. Το έργο με δύο λόγια είχε προγραμματιστεί να έχει άλλη κατεύθυνση στο ύψος της Λ.Αθηνών, άλλαξε στην πορεία σχεδιασμό (κάποιοι που ξέρουν λένε καλώς και άλλαξε γιατί αν περνούσε πάνω από την μικρή ακτή Σκαραμαγκά με γέφυρα θα υποβάθμιζε τελείως την ακτή και την πρόσβαση στη θάλασσα) αλλά «ξέχασαν» να ενημερώσουν τους χρηματοδότες, την Ευρωπαϊκή Ένωση. Έτσι η Ε.Ε. σταμάτησε τη χρηματοδότηση του έργου γιατί άλλο είχαν εγκρίνει και άλλο στην πράξη είδαν να υλοποιείται. 
• Στη συνέχεια προφανώς δεν υπήρχαν ίδιοι εθνικοί πόροι για να συνεχιστεί το έργο, προέκυψε και η προσφυγή στο ΣτΕ μιας κυρίας που την κέρδισε (υπεράσπισε την περιουσία της στο βουνό!) και έτσι από το 2003 η κατάσταση παραμένει στάσιμη. 
• Στάσιμη σημαίνει ότι δεν προχωράει το έργο, δεν προχωράει και η θεραπεία, δηλαδή η περιβαλλοντική αποκατάσταση. 
• Μαθαίνουμε ότι προγραμματίζεται νέα παρέμβαση με νέους οδικούς άξονες στην περιοχή Σχιστό Σκαραμαγκά (όρος Αιγάλεω), Λ.Αθηνών (από Δαφνί μέχρι Ασπρόπυργο) και στο ύψος της υπάρχουσας γέφυρας (μετά την Αφαία) προς το Ποικίλο Όρος. Χωρίς να γνωρίζουμε πολλές λεπτομέρειες προβλέπουμε ότι πάλι θα την «πληρώσει το βουνό» και γι΄ αυτό διαφωνούμε. Το μόνο που αποδεχόμαστε είναι η ολοκλήρωση του έργου της Δ.Π.ΑΙΓ. για να προχωρήσει η περιβαλλοντική αποκατάσταση.] ΕΔΩ 

Όπως ήδη έχουμε ενημερώσει κατατέθηκε 1/8/2013 το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας [ΕΔΩ] στα αρμόδια Υπουργεία. Θα επανέλθουμε για το θέμα αυτό, μιας και ασχολούμαστε από το 2009 και έχουμε θέσεις τόσο για το συνολικό ΡΣΧ όσο και για την περιοχή της Δυτικής Αθήνας - Αττικής.

Κώστας Φωτεινάκης
---------
Σχετικά άρθρα για το ΡΣΧ ΕΔΩ 


1 σχόλιο:

Κώστας Φωτεινάκης είπε...

Σε αυτή την ανάρτηση δεν σχολιάζουμε τη χρησιμότητα ή όχι της ΔΠ Αιγάλεω, ούτε παρουσιάζουμε το ιστορικό της... Πραγματικά είναι κουραστικό και ανώφελο...